به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: مسئولان دولت در مقابل دشمنان قاطع برخورد کنند تا کارشان پیش برود.
وی اظهار داشت: وزارت امور خارجه باید با قاطعیت جواب امثال وزیر خارجه فرانسه و دیگران را بدهد و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در برابر دشمنان نشان دهد.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به سخنان مهم رهبری معظم انقلاب در جمع کارگزاران نظام بیان کرد: رهنمودها و فرمایشات رهبری برای همه ملت و مسئولان فصل الخطاب است و همه وظیفه داریم به آنها عمل کنیم.
وی اضافه کرد: رهبری فرمود جنگی با امریکا در کار نیست چون ما دنبال جنگ نیستیم.
خطیب نماز جمعه بروجرد ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند مذاکره با دشمن مانند سم است و راهبرد اصلی نظام در مواجه با دشمنان مقاومت انقلابی است.

*** امر به معروف و نهی از منکر نباید فراموش شود
حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: آنقدر در امر به معروف و نهی از منکر در کشور کوتاهی کرده ایم که برخی افراد گستاخ شده و در جامعه اسلامی به زنان و دختران با حجاب بی احترامی می کنند.
وی افزود: کسانی که حجاب اسلامی را رعایت نمی کنند دستگاه های متولی باید با آنها برخورد قانونی کنند.
امام جمعه بروجرد اظهار داشت: به زودی با تشکیل تشکلی سازماندهی شده آمران به معروف و ناهیان از منکر در بروجرد با مظاهر بی حجابی و بی بند و باری برخورد جدی خواهند کرد.

*** رزمندگان یمنی با حملات پهبادی خود در منطقه متجاوزان عربستانی را زمین گیر کرده اند
وی بیان کرد: حمله عربستان به یمن و مقاومت جانانه شیر مردان یمنی باعث شد تا یمن که هیچ ارتش و سپاهی و تجهیزات نظامی نداشت امروز به تجهیزات نظامی نوین دست یابد.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: مقاومت مردم یمن و صبر و ایستادگی در برابر دشمنان باعث شده که امروز به پیروزی نزدیک شوند.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.