به گزارش ایرنا، رستم کوشکی شامگاه دوشنبه در دیدار اعضای شورای شهر خرم آباد با نماینده ولی فقیه در لرستانبیان کرد: افزایش اعتبار پروژه‌های آسفالت، پیگیری پروژه‌های نیمه تمام، نام گذاری معابر و خیابان‌ها و مزین کردن آنها به نام شهدا، مصوب کردن بیمه تکمیلی پرسنل شهرداری، مصوب کردن بودجه شهرداری و عوارض و… از جمله مصوبات این شورا بوده است.
وی افزود: مراسم روز نکوداشت خرم آباد که 20 اردیبهشت ماه است، امسال به دلیل مصادف شدن با ماه مبارک رمضان و عدم امکان دعوت از هم استانی‌های خارج از استان بعد از ماه رمضان برگزار می‌شود.
وی تاکید کرد: این مراسم ظرفیت خوبی برای دعوت از سرمایه گذاران و هم استانی‌هایی است که در خارج استان هستند تا از ظرفیت آنها برای توسعه شهر استفاده کنیم.

** امین اموال مردم در شهرداری به کار گیری شده است
عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: تلاش شده است که نیروهای بکار گیری شده در شهرداری امین اموال مردم باشند و از بیت المال صیانت کنند.
اردشیر دریکوندی تاکید کرد:بسیاری از تخلفاتی که قبلاً در مجموعه شهرداری بود کمرنگ شده است و چنانچه مواردی هم باشد به جد برخورد می‌شود.
وی افزود: تجمعات کارگری تا حدودی حل شده است و خیلی از پروژه‌ها را شهر نیاز دارد اما باتوجه به بنیه مالی که شهرداری دارد سعی کرده‌ایم پرهیز کنیم و پروژه‌های گذشته را به نتیجه برسانیم؛ به سرانجام رساندن ترمینال برون استانی یکی از این اقدامات بوده است.
وی با بیان اینکه ممکن است در مجموعه شورا اختلاف نظر باشد اما جهت گیری همه در راستای خدمت به مردم است و همه نیروهای دلسوز نظام هستند، تصریح کرد: هفت درصد مردم در پرداخت عوارض مشارکت دارند، برای جلب مشارکت مردم در ساختن شهر کار فرهنگی بزرگی نیاز است.
این عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با تاکید بر اینکه باید برای انجام امور منابع مالی را از خارج استان جذب کنیم و در این راستا کارهایی را شروع کرده‌ایم، افزود: سیل شهر خرم آباد را 10 سال به عقب برد.
7274
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.