به گزارش ایرنا، سید موسی خادمی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: یکی از مواردی که در سیل اخیر به آن خسارت های سنگینی وارد شد راه های ارتباطی به ویژه پل هایی است که جاده های اصلی را به روستاها متصل می کردند.
وی بیان کرد: متاسفانه در این سیل، پل های رودخانه کشکان و رودخانه های فرعی از بین رفتند و ارتباط تعداد زیادی از خانوارهای روستایی قطع شد.
خادمی با بیان اینکه ایجاد این پل ها از اولویت های کاری است، ادامه داد: ابتدا ساخت هشت پل در اولویت قرار گرفت و هم اکنون در حال نصب و یا حمل به استان هستند.
وی اظهار داشت: پل روستای دوآب با طول 70 متر از جمله پل هایی در حال حمل است که فردا نصب آن آغاز می شود.
استاندار لرستان افزود:نصب پل روستای چم شهران نیز با طول 60 متر آغاز شده است و پل روستای زیودار که چندین روستا را پوشش می دهد 45 متر طول دارد و در روزهای آینده نصب می شود.
وی اظهار داشت: پل کلات امروز نصب می شود و پل روستای چم مهر با 120 متر طول از اصفهان حمل شده است و در روزهای اینده نصب می شود.
وی بیان کرد: پل های کوره دشت کوهدشت و روستای حیات الغیب نیز توسط ارتش نصب خواهند شد.
استاندار لرستان ادامه داد: این چند پل تعیین تکلیف شده و با همکاری اداره کل راهداری و ارتش جمهوری اسلامی تا چند روز آینده نصب خواهند شد.
وی اظهار داشت: با بهره برداری از این پل ها بخش عمده ای از مشکلات حل خواهد شد و تعدادی از پل های مهم باقیمانده نیز در چند روز آینده تعیین تکلیف خواهند شد.
7274/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.