علی زندی مهر روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این اتوبوس با 2 یونیت و یک تیم 10 نفره از دندانپزشکان مجهز به بهترین و بروز ترین تجهیزات خدمات دندانپزشکی را به مردم سیل زده پلدختر ارائه خواهند داد.
وی اظهارداشت: کلینیک دندانپزشکی بروجرد یکی از بروز ترین کلینیک های سیار کشور است که خدمات عصب کشی، جراحی، ترمیم دندان را به مردم سیل زده پلدختر ارائه می دهد.
زندی ادامه داد: این اتوبوس برای ارائه خدمات تجهیز شده و برای نخستین بار است که مورد استفاده قرار می گیرد و در مراحل بعد نیز به روستاهای مناطق محروم اعزام می شود.
مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد بیان کرد: کارکنان و اعضای هیات‌علمی این واحد یک روز از حقوق فروردین خود را به سیل‌زدگان اهدا کردند.
زندی اضافه کرد:‌همچنین گروههای جهادی برای کمک رسانی به مناطق سیل زده اعزام شده و این واحد دوم فروردین ماه جاری چهار دستگاه ماشین شامل کمک‌های غذایی، بهداشتی و پوشاک به مناطق سیل‌زده گلستان و چهار دستگاه تریلی انواع مواد غذایی و پوشاک به منطقه سیل زده پلدختر اعزام نمود.
بر اثر سیل روز دوشنبه 12 فروردین ماه جاری رودخانه شهر و روستاهای مختلف لرستان طغیان و سد مروک درود نیز سرریز کرد.
هم اکنون امدادرسانی هوایی و زمینی توسط استان و سراسر کشور در مناطق سیل زده در حال انجام است.
برآورد اولیه خسارت سیل اخیر در لرستان بیش از 30 هزار میلیارد ریال است و تا کنون 15 نفر در این سیل جان خود را از دست داده اند.
7273/6052
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.