به گزارش ایرنا، رحیم جافری شامگاه یکشنبه در نشست خبری با خبرنگاران که در محل شهرداری مرکزی بروجرد برگزار شد، افزود: خبرنگاران به دنبال بیان انتقادات و پیشنهادات سازنده باشند زیرا با نقد منصفانه مدیران شهرداری را برای توسعه و پیشرفت مبلمان شهری یاری می کنند.
وی اظهارداشت: آنچه که در مورد بروجرد در فضای مجازی منعکس می شود واقعی نبوده و فقط به تخریب چهره این شهر کمک می کند.
شهردار بروجرد بیان کرد: خبرنگاران با انعکاس واقعیت ها اجازه تخریب شهر بروجرد را ندهند.
جافری اضافه کرد: به عنوان شهردار بروجرد به پیشنهادات، انتقادات و نیازمندی های شهروندان اهمیت می دهم و در راستای رفع مشکلات آنها تلاش می کنم.
وی ادامه داد: برای نصب المان های شهری باید تحقیق و بررسی شود تا بتوانیم به نحو احسن کار را پیش ببریم.
شهردار بروجرد با بیان اینکه احداث و نصب پل عابر پیاده میدان شهدا یک اشتباه بود و از نظر سیما و منظر شهری مناسب نیست، ادامه داد: این پل در2 نقطه پر جمعیت شهر بروجرد بعد از تایید شورای ترافیک نصب خواهد شد.
جافری یادآور شد: برای زیر گذر میدان قیام و پروژه ساختمان مرکزی شهرداری میلیارد ها ریال هزینه شده که هیچ توجیهی اقتصادی ندارند.
وی گفت: پرداخت 6 ماه حقوق کارگران شهرداری و حق بیمه تامین اجتماعی بعد از هفت سال از مهمترین عملکردهای شهرداری در مدت حدود 2 ماه است.
شهردار بروجرد اظهار داشت: شهرداری بروجرد در قبال اخذ عوارض از مردم فعالیت های عمرانی را انجام می دهد و با قطع اضافه کاری ها و تعطیل کاری های سوری برخی کارکنان انضباط مالی در شهرداری بروجرد رونق گرفته است.
جافری بیان کرد: استاندارد های لازم برای راه اندازی کامل تله سیژ تپه چغا در حال انجام است و به زودی در خدمت شهروندان و گردشگران خواهد بود.
وی افزود: در این راستا برنامه هایی برای احداث بازارچه و پارکینگ با همکاری بخش خصوصی در هسته مرکزی شهر داریم.
شهردار بروجرد اضافه کرد: یکی از خواسته های مردم بروجرد احداث شهر بازی است، لذا به همین منظور زمینی در پشت شبکه بهداشت در نظر گرفته شده است.
جافری ادامه داد: منطقه ویژه گردشگری بین تپه چغا و پل تاریخی قلعه حاتم در دستور کار قرار گرفته که مطالعات آن در حال بررسی است.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.