سعید دانشیار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اردوهای جهادی درقالب پنج تیم برای ارائه خدمات مختلف به آسیب دیدگان سیل اخیر شهرستان پلدختراعزام شدند.
وی اظهار داشت: دانشگاه آیت الله بروجردی در روزهای اخیرهماهنگی های لازم به منظور حضور دانشجویان و کارکنان داوطلب دانشگاه در مناطق سیل زده لرستان به منظور امداد رسانی در قالب اردوهای جهادی انجام داد.
مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای دانشگاه آیت الله بروجردی بیان کرد: در راستای حمایت از سیل زدگان پلدختر اعضای هیات علمی و کارمندان دانشگاه آیت الله بروجردی (ره) در اقدامی خداپسندانه و خیرخواهانه، یک روز حقوق خود را به سیل زدگان شهرستان های پلدختر و معمولان اهدا کردند.
دانشیار اضافه کرد: علی رغم امدادرسانی میدانی، دانشگاه آیت الله بروجردی ستاد کاهش آسیب های ناشی از سیلاب استان لرستان در پنج کار گروه آسیب های فردی اجتماعی، فنی و مهندسی، مسائل حقوقی، بهداشت و سلامت وکشاورزی تشکیل داده است.
وی ادامه داد: برای این منظور، افراد متخصص به ویژه اساتید دانشگاه به منظورعضویت در کارگروه های ذکر شده، از طریق رسانه های مختلف فراخوان شده و تا کنون 200 نیروی متخصص دراین ستاد عضو شده اند.
مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه ای دانشگاه آیت الله بروجردی یادآور شد: هدف از تشکیل این ستاد شناسایی و حل آسیب های مربوط به بهداشت، سلامت، آسیب های روحی، روانی، بازسازی و مرمت ساختمان های تخریب شده، زمین های کشاورزی آسیب دیده ی مردم سیل زده استان لرستان است.
دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی (ره) در سال 1384 به عنوان یک موسسه وابسته به دانشگاه علامه طباطبایی در شهرستان بروجرد تاسیس و از سال 1387 به عنوان یک دانشگاه آغاز به فعالیت آموزشی نمود، این واحد دانشگاهی هم اکنون با داشتن 94 عضو هیات علمی، دارای سه دانشکده‌ی علوم انسانی، فنی - مهندسی وعلوم پایه است که در قالب 14 رشته کارشناسی و 10 رشته ی کارشناسی ارشد با چهار هزارو 283 دانشجو در حال فعالیت است.
6052/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.