به گزارش ایرنا ، وضعیت در شهر نورآباد با خارج شدن گل و لای از منازل مسکونی و واحدهای تجاری در حال عادی شدن است اما روستاهای مناطق میربگ و آیتی وند با مشکل مواجه اند و گروههای امدادی در حال کمک رسانی به مردم هستند.
مسئولان دولتی ،نیروهای بسیجی و گروههای مردمی بصورت خودجوش در دلفان حضور پیدا کرده اند و عاشقانه در حال کمک به سیل زدگان هستند.
وضعیت تخریب و خسارت در مناطق آیتی وند و میربگ و کاکاوند بیش از دیگر نقاط است و کمک رسانی به این مناطق در اولویت قرار گرفته است.
چادر ،پتو ، وسایل گرمایشی ، آرد و نان از مهمترین نیازهای سیل زدگان روستایی در دلفان است.
به گفته فرماندار دلفان با سازماندهی امدادرسانی دردلفان روند مطلوبی گرفته است اما برای کمک به روستاهای مسدود شده نیاز به امداد هوایی است.
حشمت بهمنی افزود: نیروهای امدادی شبانه روز در حال کمک رسانی هستند و تاکنون کوتاهی نشده است.
وی افزود :بنیاد مسکن قزوین معین شهرستان دلفان شده و گروههای ارزیاب درشهر نورآباد با مراجعه به منازل شهروندان حال ارزیابی و برآورد خسارت هستند.
وی گفت : گروههای از لشگر 57 ابوالفضل و لشگر نبی اکرم کرمانشاه ،نیروی زمینی ارتش و دستگاههای عضو ستاد بحران جهت بازگشایی مسیرها روستایی اعزام شده اند.
برآورد اولیه از خسارت سیل اخیر در لرستان 15 هزار میلیارد ریال است و بر اساس اعلام پزشکی قانونی تاکنون 15 نفر در این سیل جان خود را از دست داده اند.
7270/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.