استاندار لرستان تاکید کرد: در شهرستان درود آبگرفتگی در مناطق شهر وجود دارد که در حال رفع شدن است. همچنین در دلفان و نورآباد آب تخلیه شده و به دنبال کمک‌‌رسانی هستیم. در الیگودرز به دلیل برف دسترسی قطع شده که سعی می‌کنیم خدمات‌‌رسانی هوایی به این منطقه نیز انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید‌ موسی خادمی درخصوص آخرین وضعیت امدادرسانی در استان لرستان، با بیان اینکه با روشن شدن هوا امداد هوایی آغاز شده است،‌ گفت: از روز گذشته و به دلیل قطع شدن ارتباط با شهرستان پلدختر این نگرانی وجود داشت که افرادی در سیل گرفتار شده باشند که خوشبختانه علی‌‎رغم خسارات مادی فراوان با همه پیگیری‌ها تا الان تلفات جانی در این منطقه نداشته‌ایم.

وی درخصوص نیازهای سیل‌زدگان اظهار داشت: اولویت ما امدادرسانی به شهرستان‌ها و مناطقی است که بیش از دو روز ارتباط‌شان قطع شده بود و باید نیازهای اولیه غذایی را این مناطق انتقال دهیم. ۱۲ بالگرد در استان وجود دارد و احتمال دارد افزایش پیدا کند که بسته‌های مورد نیاز را با تعریف هلال احمر در این مناطق توزیع می‌کنیم.

استاندار لرستان ادامه داد: امیدوار هستیم بعد عبور از فضای نیازهای اولیه، در بازه زمانی کوتاهی به وضعیت عادی برگردیم.  

خادمی درباره خسارات مادی در استان لرستان تصریح کرد: در مسیر جاده رودخانه کشکان خرم‌‌‌آباد تا پلدختر، به شهر معمولان خسارات مادی فراوانی وارد شده است. جاده‌‌ها، زیرساخت‌‌ها و خانه‌‌ها از بین رفته اما خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم.

وی افزود: در شهرستان درود آبگرفتگی در مناطق شهر وجود دارد که در حال رفع شدن است. همچنین در دلفان و نورآباد آب تخلیه شده و به دنبال کمک‌‌رسانی هستیم. در الیگودرز به دلیل برف دسترسی قطع شده که سعی می‌کنیم خدمات‌‌رسانی هوایی به این منطقه نیز انجام شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.