به گزارش ایرنا، احمد مرادپور شامگاه پنجشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران سالن جلسات استانداری لرستان اظهار داشت: با توجه به شدت بارش ها و سیلاب های اخیر در نقاط مختلف استان با هوشیاری کامل و تدابیر ستاد مدیریت بحران از خسارات جانی جلوگیری شد.
وی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی باید برآورد خسارت سیل را جمع آوری کنند تا بتوانیم آنها را جبران و برای برطرف کردن مشکلات مردم تلاش کنیم.
مراد پور بیان کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی و وزارت نیرو در اوایل هفته آینده شاهد بارش های قوی و سیل آسا در استان خواهیم بود که باید کاستی هایی که در سیلاب های گذشته داشتیم را برطرف کرده و نقاط حادثه خیز در سیلاب را بیشتر مورد توجه قرار دهیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان اضافه کرد: اعضای ستاد مدیریت بحران باید با جدیت کامل در روزهای اوایل هفته آماده باشند و برای کاهش خسارت تلاش کنند.
وی ادامه داد: ستاد مدیریت بحران شهرستان های دوره چگنی و پلدختر نیز باید در بارش های هفته آینده آمادگی خود را برای جلوگیری از بروز هرنوع مشکل داشته باشند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار لرستان گفت: دفاع از زندگی مردم در شرایط سخت خط قرمز همه مدیران دستگاههای اجرایی است و ما باید در زمان بحران با عزم جدی وارد کار شویم تا جایی که از ورود آب به منازل مردم جلوگیری شود.
7273/٣٢١٠
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.