به گزارش ایرنا، حسین سلاح ورزی روز سه شنبه در دیدار رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان لرستان در محل اتاق خرم آباد افزود: چنانچه ای رسانه ای نقد کارشناسی موضوعات را از دستور کار خود خارج کند، بدون شک اعتماد مردم به آن رسانه از بین می رود.
وی ادامه داد: انعکاس نابسامانی ها و مشکلات موجب بهبود شرایط می شود چرا که تعریف و تمجید صرف نه تنها اثر مثبتی ندارد بلکه در بسیاری از موارد مانعی برای رشد و توسعه می شود.
وی تصریح کرد: مردم ایران و لرستان افراد نجیبی هستند که برخورد صادقانه با آنها نتیجه بهتری خواهد داشت ضمن اینکه دولت ملی و محلی نمی تواند بدون تشخیص، بیان و ارائه راهکارهای ،فعالیت موفقی داشته باشد.
رییس اتاق لرستان با اشاره به ظرفیت های استان اضافه کرد: معدن، گردشگری و کشاورزی از توانمندی های مهم استان هستند که متاسفانه آنچنان که باید معرفی و برجسته سازی نشده اند.
سلاح ورزی با تاکید بر دوری از بزرگنمایی ظرفیت های هر منطقه ادامه داد: چاره کار توسعه اغراق نیست بلکه باید هنر ارائه توانمندی ها در یک قالب جذاب و واقعی را داشته باشیم.
وی افزود: در صنعت گردشگری می توان با کمترین هزینه و در کوتاهترین زمان ممکن، در خدمت توسعه، اشتغال و رفاه بود که این ظرفیت عظیم باید در استان بیش از پیش مورد توجه باشد.
نایب رییس اتاق ایران اظهار داشت: استاندار فعلی لرستان نگاه مثبت و جامعی به مقوله سرمایه گذاری و توسعه کسب و کار دارد و مدیران نیز اظهار نظرهای امیدوار کننده ای در جلسات دارند اما در مراحل اجرایی، بسیاری از فعالیت ها توسط کارشناسان و برخی مدیران میانی قفل می شود.
سلاح ورزی با تاکید بر اینکه نباید از کم کاری برخی مدیران به راحتی عبور کرد، افزود: بخش های مختلف اجرایی و مدیریتی کشور به درک مشترکی رسیده اند که شرایط کنونی خاص بوده اما باید پذیرفت تزریق امید به جامعه و بیان منطقی مشکلات در این برهه لازم است.
وی با تاکید بر بیان و حل مشکلات بخش خصوصی تصریح کرد: باید ضمن تحلیل درست شرایط موجود، به دید امیدوارانه به آینده نگریست.
نایب رییس اتاق ایران همچنین خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا) را یکی از اصلی ترین منابع خبری دانست و گفت: گستردگی فعالیت و دقت در کار از ویژگی های این رسانه است.
سلاح ورزی افزود: اتاق لرستان کمیسیون های فعال و توانمندی دارد که از استفاده از این ظرفیت در میزگرد ها و مناسبات خبری ایرنا استقبال می کند.
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی لرستان نیز گفت: استفاده از نخبگان و افراد صاحبنظر در ایرنا مورد تاکید قرار گرفته که برگزاری میزگردهای مختلف با حضور افراد صاحب ایده و کارشناس موید این مطلب است.
محمد علیدوستی افزود: ایرنا در سطح ملی و استانی ارائه نقد کارشناسی را در دستور کار قرار داده تا علاوه بر انعکاس واقعیات جامعه، مسئولان نیز بتوانند با منابع محدود مالی فعالیت قابل قبولی داشته باشند.
وی اظهار داشت: ایرنا لرستان از حضور منتقدان کارشناس، صاحبنظران و اساتید دانشگاهی برای این مهم استقبال می کند.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.