به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، سید موسی خادمی دوشنبه شب در جلسه ستاد اقامه نماز استان اظهار داشت: در تمام کشور برای ستاد سفر کمیته‌های مختلفی وجود دارد که هر کدام وظایفی دارند، اکنون با توجه به پیش رو بودن فصل گردشگری تأکید ویژه‌ای بر موضوع نماز و تسهیل‌گری آن وجود دارد.
وی افزود: در ایام نوروز با توجه به حجم بالای مسافران در استان و آنچه که در اختیار داشته و ایجاد کرده‌ایم، باید با امکانات موجود خود بتوانیم شرایطی برای مسافران ایجاد کنیم تا برای انجام این فریضه الهی مشکلی نداشته باشند.
استاندار لرستان بیان کرد: دستگاه‌های متولی و فرهنگی، مساجد شهری و بین راهی را ساماندهی و مراکز خدمات بین راهی نیز کنترل شوند امکانات کافی را فراهم شود.
خادمی اضافه کرد: هدف اصلی ما ارائه خدمات رفاهی بهتر است، تمام دستگاه‌های متولی و دیگر موسسات خصوصی و مردمی به این موضوع خطیر توجه خاص داشته باشند.
وی ادامه داد: کمیته‌ای متشکل از دستگاه‌های فرهنگی، امور بانوان، نماینده استانداری به منظور بررسی و تسهیل گری برای اقامه نماز و خدمات رفاهی مسافران باید تشکیل شود.
استاندار لرستان یادآورشد: در سال آینده نشستی برای هماهنگی مدیریت مساجد تشکیل شود تا موارد و مشکلات آنها را بررسی کنیم.
خادمی گفت: رستوران‌ها، مراکز گردشگری و اقامتی، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی موظف هستند مساجد مجموعه خود را تجهیز و ساماندهی کنند.
وی افزود: امسال برای کشاورزی و منابع آبی استان پربارش و مناسب بود اما از طرفی به تاسیسات و راه‌های استان خساراتی وارد شده که دستگاه‌های استان آمادگی لازم را برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی دارند.
7273/3210
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.