به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد میرعمادی در نمازجمعه این هفته که در محل مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد اظهار داشت: نیازمند تغییر و تحول در دستگاه قضا بودیم و اکنون قوه قضائیه مجری عدالت و احقاق حق و مبارزه با هرگونه فساد ، ظلم و تبعیض است.
وی با اشاره به انتصاب بجای حجت الاسلام والمسلمین رئیسی بعنوان رئیس جدید قوه قضائیه تصریح کرد: انتصاب وی بسیار اقدامی بجا ، مناسب و حساب شده بود از این نظر که او از علم، آگاهی، اجتهاد، فقاهت و سلامت کامل در طول این 40 سال برخوردار بوده است.
آیت الله میرعمادی با تاکید بر برخورد جدی با هرگونه فساد و اختلاس در زمان مناسب ، گفت: چه دلیلی دارد پرونده اختلاسی که مربوط به سال 91 است امروز مورد رسیدگی قرار گیرد و باید برخورد با این نوع فساد در همان زمان مناسب مورد رسیدگی قرار گیرد.
امام جمعه خرم آباد اظهار داشت: امروز فساد و اختلاس بیشتر از هر چیزی مردم را آزار می دهد لذا رئیس قوه قضائیه باید با این مساله برخورد جدی کند و ما از این تریبون از او می خواهیم کشور را از دست اختلاس گران و مفسدان اقتصادی آزاد کند.

** اهدا نشان ذوالفقار به سردار سلیمانی تجلیل از مدافعان حرم است
آیت الله میرعمادی با اشاره به اهدای نشان افتخار ذوالفقار توسط مقام معظم رهبری به سردار سلیمانی گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی با اقداماتش داعش را در سوریه و عراق از بین برد و در شرایطی که همه می گفتند بشار اسد باید از بین برود ولی او شرایطی فراهم کرد که بشار اسد به ایران بیاید و برگردد.
نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: اهدای این نشان بیانگر این است که نائب امام زمام از این سردار دلاور راضی است و در عین حال اهدای این نشان تجلیل از مدافعان حرم و شهیدانی است که امنیت را به برای ما ایجاد کردند.
وی همچنین گفت: پیام دیگر این نشان این است که در هیچ شرایطی با دشمن نباید سازش کرد و راه سربلندی همین راهی است که این سردار دلاور طی می کند.

** سفر رئیس جمهور به عراق نشان دهنده قدرت جمهوری اسلامی است
آیت الله میرعمادی با اشاره به سفر رئیس جمهوری به عراق گفت: این سفر نقطه عطفی در همکاری راهبری ایران و عراق است آن هم در شرایطی که این سفر سه شبانه روز، علنی و همراه با دیدار رئیس جمهور با همه مردم، مراجع و علما بود که نشان دهنده محبوبیت و قدرت جمهوری اسلامی است.
امام جمعه خرم آباد افزود: عراق یک ظرفیت مهم اقتصادی، زیارتی، گردشگری و اجتماعی برای ایران است با توجه به اینکه مردم این کشور نیز همانند ایران شیعه و دوستدار اهل بیت هستند.

** عید نوروز یک ظرفیت مهم دینی و ملی است
آیت الله میرعمادی با اشاره به نزدیک شدن به ایام عید نوروز گفت: عید نوروز یک ظرفیت مهم دینی و ملی است که باید از این ظرفیت برای وحدت، انسجام و تقویت پیوندهای اجتماعی از آن استفاده کرد.
وی افزود: با توجه به فشارهای اقتصادی ، گرانی و مشکلات معیشتی که مردم با آن مواجه هستند ضمن همدلی با نیازمندان و فقرا سعی کنیم عید نوروز را ساده و بی تکلف داشته باشیم.
نماینده ولی فقیه با اشاره به 24 اسفند و سالروز حادثه تروریستی در نماز جمعه تهران گفت: دشمن از هیچگونه تلاشی برای کمرنگ جلوه دادن نماز جمعه و دلسرد کردن مردم از نماز جمعه دریغ نداشته است اما مردم هیچگاه در حضور در نماز جمعه کم نگذاشتند و حضور با عظمت مردم در نماز جمعه نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی است.
1920/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.