به گزارش ایرنا، حجت‌ الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز جمعه ابهر با اشاره به پیامدهای این سفر تاکید کرد: نکته مهم در دیدار اسد با رهبر معظم انقلاب این بود که ایشان، بشار اسد را «قهرمان جهان عرب» خواندند و این تعبیر، بسیار مهم و قابل توجه است.
وی خاطرنشان کرد: دلیل لقب گرفتن بشار اسد به قهرمان جهان عرب، ایستادگی او در طی 8 سال گذشته در مقابل تمام دنیای غرب و اعراب، تروریست ‏های تکفیری و صیانت از شرف ملت سوریه و خاک این کشور بوده است.
رحیمی بیان کرد: تثبیت نظامی و سیاسی سوریه، آغاز سفرهای خارجی، تجلیل از خدمات ایران در کمک به مبارزه با تروریسم در سوریه پایان پروژه انزوای دولت سوریه همچنین پاسخی به نشست های ورشو و شرم الشیخ بود که هیچ طرح امنیتی در منطقه بدون حضور ایران و سوریه عملی نخواهد بود.
امام جمعه ابهر همچنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مداحان و مدیحه سرایان اهل بیت(ع) افزود: توجه به شعر و مدیحه سرایی در راستای ترویج معارف اهل بیت، عدم ترس از تبلیغات توخالی دشمنان، مبتلا نشدن به اشتباه محاسباتی، توجه به جایگاه خانواده و اهمیت حفظ آن و ترویج سنت حسنه ازدواج از نکات مهم این دیدار بود.
وی همچنین با اشاره به یاوه گویی های مقامات آمریکایی، اظهار کرد: اکنون مقامات آمریکایی آشکارا راهبرد خود در رابطه با ایران اسلامی را اعلام می ‏کنند و از برنامه ‏هایشان برای آینده ایران پرده بر می‏ دارند.
حجت الاسلام رحیمی ادامه داد: به‏ رغم فرصت‏ ها و نقاط قوت داخلی و منطقه‏ ای که نشان ‏دهنده دست برتر ایران در مقابله با دشمنان نظام اسلامی است، چرا برخی عناصر و عوامل داخلی برای دشمنان فرصت سازی کرده و موجب امیدواری آن‏ ها برای به نتیجه رساندن سناریوی فشار به ایران اسلامی می شوند.
امام جمعه ابهر با اشاره به دلایل ایجاد مشکلات اقتصادی، تصریح کرد: ضعف عملکرد مسئولان اجرایی در مدیریت اقتصادی کشور، تسلط واسطه ‏ها بر عرصه اقتصادی کشور، بی ‏توجهی به سیاست ‏های اقتصاد مقاومتی، حزب و حزب بازی ها، ایجاد امیدواری کاذب در جامعه نسبت به نتیجه تعامل با اروپایی ‏ها از جمله ریشه های ایجاد مشکلات اقتصادی در جامعه است.
رحیمی حجت الاسلام رحیمی در پایان به سالروز تاسیس کمیته امداد امام(ره) اشاره، از خدمات این مجموعه تقدیر و از همه مردم خواست، دست این یاوران الهی را بگیرند و از همه مجموعه های خیریه شهرستان به ویژه خیریه آبشار عاطفه ها، انجمن حمایت از بیماران ام اس، کلیوی و مهرانه که کمک کار کمیته امداد هستند تقدیر و تشکر کرد.
6085/9556
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.