به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری لرستان،سید موسی خادمی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر افزود: وظایف و تقسیم کار های درون سازمانی و مرتبط با این شورا انجام می شود که مردم نسبت به آن آگاهی ندارند.
وی اظهار داشت: از این رو باید در حوزه معتادان متجاهر یک ویترین بیرونی داشته باشیم تا مردم برای رسیدگی به جمع آوری این افراد بدانند به کجا اطلاع دهند بنابر این پایگاهی برای خبررسانی در این زمینه طراحی و تعریف شود.
وی با تاکید بر اجرای مصوبات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: امیدواریم شاهد صیانت از افرادی باشیم که طی دوره ای درمان شده و به جامعه برگشته اند.
استاندار لرستان نگهداری از افراد بهبود یافته را سخت دانست و گفت: دستگاه ها باید با همکاری یکدیگر تلاش کنند تا این افراد از یک عنصر هزینه آور به یک فرد مفید و سودآور برای جامعه تبدیل شوند.
خادمی همچنین با اشاره به معضل کودکان کار افزود: این پدیده در شهرهای بزرگ به دلیل نداشتن سرپرست مشاهده می شود اما در لرستان بی توجهی برخی خانواده ها به کودکان موجب بروز این معضل شده است.
وی تاکید کرد:باید دراین زمینه دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی را راه اندازی کند تا نسبت به جمع آوری این کودکان اقدام شود.
خادمی گفت: تا قبل از ایام نوروز نسبت به جمع آوری معتادان و کودکان کار اقدام شود تا شاهد حضور آنها در سطح شهر نباشیم.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.