علی شاهرودی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این طرح، چهارتیم با همکاری اداره اصناف شهرستان علاوه بر کنترل کیفیت کالاها برنحوه توزیع و فروش، کمیت کالاها نیز نظارت می کنند.
وی اظهارداشت: مهمترین هدف این طرح نظارت بر عرضه کالاهای پر مصرف مانند پوشاک، خشکبار و قنادی ها، رسیدگی سریع و دقیق به شکایات مردمی و پرونده های تشکیل شده است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد بیان کرد: در آستانه سال جدید و آغاز خریدهای نوروزی این بازرسی ها در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان با شدت بیشتری در بازار، مراکز تمرکز، توزیع و فروش کالا انجام می شود.
شاهرودی اضافه کرد: دراین طرح، کارشناسان و بازرسان این اداره ضمن نظارت بر مغازه ها و فروشگاه های بزرگ و کوچک، بازرسی از فروشگاه های مواد غذایی، بهداشتی، نازل های سوخت، میادین میوه وتره بار، غذاخوری ها، رستوران ها، پایانه های مسافربری، خدمات پس از فروش نمایندگی های خودرو و گروه های امداد خودرویی که تحت پوشش این طرح قرار می گیرند را نیز مورد بازرسی قرار خواهند داد.
وی ادامه داد: دراین طرح تیم های بازرسی در روزهای تعطیل نیز فعالیت داشته و با تخلفاتی نظیرگرانفروشی، تقلب، عدم درج قیمت خدمات، عدم صدور صورتحساب و نظایر آن بر وفق مقررات برخورد قانونی لازم صورت خواهند داد.
رئیس اداره صنعت، معدن وتجارت بروجرد گفت: از شهروندان درخواست می شود تا درصورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را با شماره تلفن 124 در اختیار بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بروجرد قرار دهند.
شاهرودی افزود: نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای پر مصرف نوروز از نیمه اسفند برپا می شود.
6052/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.