محمد مهرافزون روز شنبه در نشست هم اندیشی موسسه خیریه ایتام الغدیر بروجرد افزود: موسسات خیریه مردم نهاد منشا خیر و برکت در جهت ایتام و نیازمندان این شهرهستند و توانسته با تحت پوشش قراردادن دانش آموزان و دانشجویان خدمات قابل توجه ارائه می دهد.
وی اظهارداشت: آموزش و پرورش بروجرد در چارچوب قوانین و مقررات تا جایی که بتواند همکاری و همراهی را با موسسه ایتام الغدیرخواهد داشت.
مدیرآموزش و پرورش بروجرد بیان کرد: به منظورحمایت از دانش آموزان تحت پوشش موسسه ایتام الغدیر تلاش خواهد شد با واگذاری زمین با کاربری آموزشی مدرسه ای برای موسسه خیریه الغدیر احداث شود.
مهرافزون اضافه کرد: امیدواریم با تعامل و همکاری آموزش و پرورش و موسسه در رفع نیازهای آموزشی، تربیتی و فرهنگی ایتام و نیازمندان گام های مثبتی برداشته شود.
مدیرعامل موسسه خیریه ایتام بروجرد گفت: هم اکنون یک هزار و 90 یتیم از خدمات حمایتی این موسسه مردم نهاد در این شهرستان بهره مند هستند.
مرتضی اسماعیل زاده افزود: این موسسه خیریه 62 دانشجو را درمقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و همچنین 407 دانش آموز را درمقاطع مختلف تحصیلی تحت پوشش قرار داده و به آنها کمک هزینه تحصیلی پرداخت می کند.
وی اظهارداشت: در پایان هر ترم مبلغ 24 میلیون و 600 هزار ریال به دانشجویان ممتاز تحت پوشش هدیه و مبلغ یک میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی پرداخت می نماید.
مدیرعامل موسسه خیریه ایتام بروجرد بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون 380میلیون ریال کمک هزینه اجاره مسکن به خانواده های تحت پوشش این موسسه پرداخت شد.
اسماعیل زاده اضافه کرد: امسال پنج هزار و ۶۷۱ کیلوگرم گوشت قرمز به ارزش 267 میلیون ریال و تعداد 92هزار و ۵۳۰ قرص نان به ارزش بیش از150 میلیون ریال به مددجویان تحت پوشش تحویل داده شد.
مدیرعامل موسسه خیریه ایتام بروجرد یادآورشد: این موسسه از سال 1352 زیر نظر آیت الله نجفی بروجردی کار خود را آغاز کرد و در حال حاضر خیرین زیادی با این موسسه همکاری دارند.
7273/6052
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.