به گزارش ایرنا احمد مرادپور روز چهارشنبه در نشست با مدیران عامل بانک های استان در خصوص آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات به سیل زدگان در دفتر معاونت عمرانی استانداری اظهار داشت: بانک های عامل نسبت به معرفی شعب مناسب برای پذیرش متقاضیان حداکثر تا تاریخ 25 بهمن ماه به بنیاد مسکن اقدام نمایند.
وی گفت: همچنین شعبه مربوطه نسبت به پذیرش متقاضیان معرفی شده از سوی بنیاد مسکن اقدام و حداکثر ظرف مدت سه روز نسبت به عقد قرارداد با سفته زنجیره ای و عودت فرم تایید عقد قرارداد جهت آزاد سازی قسط اول متقاضی به بنیاد مسکن اقدام نماید.
وی ادامه داد: بنیاد مسکن نسبت به صدور و ارسال معرفی نامه های به صورت تجمیعی اقدام و پس از مراجعه متقاضی به بانک و مطابقت مشخصات شناسنامه ای با فرمت ارسالی اقدام و نسبت به پذیرش و اقدامات بعدی اقدام گردد.
معاون عمرانی استاندار لرستان افزود: تسهیلات 80 و 120 میلیون ریالی در 2 مرحله و متناسب با پیشرفت فیزیکی کار متقاضی آزادسازی گردد و همچنین تسهیلات 60 میلیون ریالی در یک مرحله و صرفا با معرفی کتبی و انفرادی برای هر یک از متقاضیان از سوی بنیاد مسکن بعد از تایید عقد قرارداد اقدام خواهد شد و بانکها از آزاد سازی بدون معرفی خودداری خواهند نمود.
مرادپور بیان کرد: فرمت و نمونه معرفی نامه ها همراه با امضاهای مجاز و مهر برجسته بنیاد قبل از معرفی انفرادی افراد توسط بنیاد مسکن به شعبه مربوطه ارسال شود تا بانک ها به جهت رعایت مسائل امنیتی دقت و مراقبت لازم را بعمل آورده و چک برگشتی و معوقات قبلی افراد مانع پرداخت این تسهیلات نگردد.
وی گفت: در صورت انصراف متقاضی از دریافت تسهیلات ، بانک اصل فرم معرفی به بانک را جهت ابطال و ثبت در سوابق به بنیاد مسکن عودت نماید.
معاون استاندار لرستان ادامه داد: جهت کنترل روند کار بازسازی بنیاد مسکن میزان جذب و همکاری هر یک از بانکها را به صورت هفتگی به معاونت هماهنگی امور عمرانی اعلام شود.
3210/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.