به گزارش خبرنگار ایرنا، راهپیمایان که در پیشاپیش آنها فرماندار ، نماینده مردم در مجلس و امام جمعه موقت حرکت می کردند با سردادن شعارهای انقلابی 'مرگ بر آمریکا' و 'مرگ براسراییل' انزجار خود را از مستکبران عالم و جنایتکاران و بدخواهان نظام و انقلاب نشان دادند.
مردم ولایتمدار پلدختر، از پیر و جوان، زن و مرد و از همه اقشار مختلف در حالی که پرچم های سه رنگ میهن اسلامی و با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین ضد استکباری و ضد آمریکایی اعلام کردند که دشمنان و توطئه گران با جنگ های فرهنگی، نظامی و اقتصادی نمی توانند کوچکترین خللی در اراده پولادین ملت ایران ایجاد کنند.
راهپیمایان با شعارهای لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسین است، در بهار آزادی جای امام و شهدا خالی، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده و ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند ضمن اعلام تجدید میثاق دوباره خود با مقام معظم رهبری و آرمان های امام (ره) و شهدا بر حفاظت و حمایت همه جانبه از دستاوردهای انقلاب و دفاع از آن تاکید کردند که تا آخرین نفس پای نظام اسلامی ایستاده اند.
راهپیمایان از میدان شهید بهشتی با پیمودن مسیرهای راهپیمایی با تجمع در این میدان به سخنرانی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گوش فرا دادند و با سردادن ندای 'الله اکبر' ، بند بند قطعنامه سراسری 22 بهمن را تایید کردند.
7273/7272
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.