به گزارش ایرنا، مرزداران و دلاورمردان شیعه و سنی شهرها و روستاهای مختلف آذربایجان غربی امروز /دوشنبه/ با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی چهلمین سالروز پیروزی انقلاب یکبار دیگر با شوق و اشتیاق تمام با آرمان های انقلاب و امام (ره) تجدید پیمان کرده و به کشورهای استکباری و به ویژه آمریکا اعلام کردند تا آخرین قطره خون از انقلاب و نظام دفاع خواهند کرد.
حضور اقشار مختلف مردم اعم از شیعه، سنی، کُرد و تُرک دوشادوش هم و با انسجام وصف ناپذیر پررنگ تر از هر زمان دیگری بود و حضور نوجوانان و جوانانی که ندای لبیک یا خامنه ای سر می دادند، جلوه نمایی می کرد.
شماری از شهروندان کُرد مهابادی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشتند که حضور اهل تسنن در کنار برادران شیعه در راهپمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان استکبار و دشمنان اسلام است.
آنها معتقدند شیعه و سنی در کشور و به خصوص در این استان همیشه در تمامی صحنه ها در کنار هم حضور دارند و هیچ گاه تفرقه ای در بین آنان وجود نداشته است.
«علیرضا صابونی» از شهروندان اهل تشیع میاندوآب نیز با بیان اینکه حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بسیاری از نقشه های دشمنان را خنثی می کند، گفت: این حضور هر قدر پرشورتر باشد به همان میزان بر اتحاد و اقتدار ملی ما می افزاید.
وی بیان کرد: انقلاب اسلامی برای ما اقتدار و امنیت به همراه داشت و اگر می خواهیم این اقتدار و امنیت همچنان ادامه داشته باشد باید در صحنه های مختلف انقلاب با حضور پرشور خود به دشمنان بفهمانیم که برای همیشه پشتیبان نظام و انقلاب هستیم.
«رحمان الله ویسی» از مرزداران سردشتی نیز در حالی که پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را در دستان خود دارد، گفت: مردم اهل سنت در کنار دیگر هموطنان اهل تشیع خود همواره از نقش آفرینان اصلی انقلاب بوده اند و در تمامی صحنه ها نیز حضوری پرشور و کم نظیر داشته اند.
وی در خصوص لزوم اهمیت حضور پرشور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن گفت: چشم همه دنیا به ملت ایران است تا ببینند جشن چهل سالگی انقلاب با چه کیفیتی برگزار می شود.
این شهروند سردشتی حضور گسترده مردم را کم نظیر خواند و اضافه کرد: این حضور پرشور و شعور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی به جهانیان نشان داد که ملت ایران تحت هر شرایطی پشتیبان نظام و انقلاب خود هستند.
«آمنه جهاندیده» بانوی اشنویه ای نیز که به همراه فرزندش در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافته بود، گفت: حضور پرشور مردم شیعه و سنی ایران در راهپیمایی 22 بهمن، نماد اتحاد مذاهب اسلامی را یکبار دیگر به نمایش گذاشت.
وی اظهار داشت: مردم ایران همیشه پشتیبان رهبری و نظام اسلامی هستند و حضور در راهپیمایی 22 بهمن نماد همبستگی و اتحاد قشرهای مختلف است.
این بانوی اشنویه ای افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی در طول چهار دهه گذشته با توطئه های گوناگون دشمنان نظام مقابله کرده و همیشه در آزمون های مختلف سربلند و استوار بوده اند و از این به بعد نیز در صحنه های مختلف حضور خواهند یافت.
«محمد طلایی» از شهروندان بوکانی نیز گفت: راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده وحدت و همبستگی ملتی است که برای رسیدن به آرمان های خود جان در طبق اخلاص گذاشته اند.
وی افزود: مردم شیعه و سنی آذربایجان غربی در سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور گسترده خود در راهپیمایی به دشمنان نشان دادند که همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند.
این شهروند بوکانی ادامه داد: تحولات منطقه ای و فشار دشمنان لزوم مشارکت گسترده در صحنه های مختلف انقلاب را دوچندان کرده است و حضور پرشور همه آحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن باعث بیمه شدن انقلاب و نظام شد.
«ابوالفضل جان نثار» از شهروندان تکابی نیز که به همراه اعضای خانواده چهار نفره خود در راهپیمایی 22 بهمن حضور یافته بود، گفت: پیام حضور منسجم مردم شیعه و سنی در راهپیمایی 22 بهمن لبیک به آرمان های امام بزرگوار و رهبر معظم انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.
وی بیان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن نماد وحدت ملی، انسجام اسلامی و تحکیم دهنده پایه های انقلاب اسلامی است و مردم سلحشور این خطه نیز این وحدت را همگام با سایر مردم ایران در طول این چهل سال به نمایش گذاشته اند.
وی ادامه داد: مردان و زنان غیور این شهرستان در تمام راهپیمایی های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به طور گسترده حضور فعال داشته اند.
«اسماعیل بایزیدی» از شهرونان مهابادی نیز معتقد است که شیعه و سنی همراه و همگام با ملت ایران اسلامی در این روز به یادماندنی که جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی است، حضور یافته اند تا با همه وجود اعلام کنند که وفادار به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند.
وی اضافه کرد: مردم هوشمند و با بصیرت آذربایجان غربی هر زمانی در طول 40 سال پس از انقلاب که منافع ملی و اعتقاداتشان در خطر قرار گرفته، در یک جبهه متحد قرار گرفته اند و حماسه های بزرگ را خلق کرده اند.
به گزارش ایرنا همه ساله در 22 بهمن راهپیمایی در تمام شهرهای کشور از جمله شهرهای 42 گانه آذربایجان غربی و حتی برخی از روستاهای پرجمعیت برگزار می شود؛ امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشن گرفته می شود.
30726185/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.