به گزارش ایرنا سردار مرتضی کشکولی عصر شنبه در جلسه آغاز عملیات اجرایی 40هزار طرح محرومیت زدا که بصورت ویدئوکنفرانس همزمان با سراسر کشور در سالن جلسات سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان برگزار شد اظهار داشت: 850 گروه جهادی سپاه استان مسئولیت اجرای این طرح ها را بر عهده دارند که تا اواخر شهریور سال آینده باید همه این طرح ها به بهره برداری برسد.
وی افزود: این طرح ها در حوزه های اجتماعی، فرهنگی، سلامت و بهداشت، آموزش و پرورش، ورزش و کشاورزی است و در قالب رسته های ابنیه راه، آب و فاضلاب، قنات، آبخیزداری، برق، اماکن ورزشی و منابع طبیعی اجرا خواهد شد.
سردار کشکولی اظهار داشت: دشمن با جوسازی های مداوم می خواهد القا کند که جمهوری اسلامی نتوانسته مشکل محرومیت را حل کند درصورتیکه همه دستگاه ها، دولت ها و مردم در این چهل سال تلاش کرده اند.
وی تصریح کرد: البته این مسئله به معنای عدم وجود مشکل در کشور نیست اما عمق فاجعه در دوران پیش از انقلاب انقدر زیاد بود که پس از این همه سال تلاش توانسته ایم بخش بزرگی از آنها را حل کنیم.
عملیات اجرای 40هزار طرح زودبازده و محرومیت زدا بصورت ویدئوکنفرانس و همزمان با سراسر کشور توسط سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با رمز یا فاطمه الزهرا آغاز شد.
7264/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.