معاون عمرانی استانداری لرستان گفت: میزان خسارات در شهرستان خرم آباد بیش از سایر مناطق استان است.

به گزارش ایلنا از لرستان، احمد مرادپور در جلسه ستاد بحران استان اظهار کرد: سیلاب اخیر خساراتی در استان بر جای گذاشت که میزان خسارات در شهرستان خرم آباد بیش از سایر مناطق است.

وی افزود: خسارت‌های کلی به راه‌ها، زیرساخت، ابنیه و پل‌های استان وارد شده، اما در خرم آباد صدها منزل مسکونی دچار سیلاب و آبگرفتگی شدند و خسارات بسیاری به این شهرستان وارد شده است.

مرادپور تصریح کرد: اکنون بررسی واحدهای خسارت دیده در دست اقدام است و زیرگذرهای شهر که بر اثر حجم سیلاب مسدود شده اند در حال تخلیه آب هستند.

به گفته معاون عمرانی استانداری لرستان اعلام برآورد اولیه از خسارت سیلاب امکان‌پذیر نیست، اما بدون شک حجم خسارت‌های ملی و شخصی بسیار بالا است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره به خسارات سیلاب در الیگودرز و پلدختر نیز یادآور شد: سیلاب استان تلفات جانی نداشته است، اما تخریب زیرساخت ها به ویژه در مناطق ساحل رودخانه ها قابل توجه است.

مرادپور با بیان اینکه خسارات ناشی از سیلاب اخیر جمع بندی و برای اخذ اعتبارات جبرانی به ستاد بحران ارسال می شود، اظهار داشت: ساکنان بیش از 100 واحد مسکونی خرم آباد به دلیل سیلاب و طغیان رودخانه با لودر از منازل تخلیه شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.