استاندار لرستان از تصویب ۳۰ طرح برای بخش معمولان شهرستان پلدختر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، سیدموسی خادمی در جلسه شورای اداری استان که در بخش معمولان شهرستان پلدختر برگزار شد، اظهار کرد: همه آنچه به عنوان مشکلات منطقه مطرح می‌شود را نمی‌توان حل کرد چراکه به طور طبیعی خیلی از نیازها در طول تاریخ حل نشده و خواسته‌ها از قبل انباشته شده است.

وی اضافه کرد: همچنین خیلی از خواسته‌ها و نیازهای جدید در حال تولید است که این موضوع، کار را دشوارتر می‌کند به ویژه در استان‌ها و مناطق کمتر توسعه یافته این مشکل مشهودتر است.

خادمی بیان کرد: در استان نزدیک به ۲۰۰۰ پروژه نیمه‌تمام وجود دارد که تکمیل آنها نزدیک به ۷۰۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد، در بهترین حالت کل اعتبارات لرستان طی سال ۹۷ حدود ۹۰۰ میلیارد تومان بوده که تابه‌حال کمتر از ۳۶۰ میلیارد تومان آن تخصیص داده شده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه هنر نیست که با مصوبه‌های جلسات کلنگ‌زنی صورت گرفته و در بین مردم امید ایجاد کنیم، ادامه داد: اگر کاری انجام نشود و به پروژه‌های نیمه‌تمام کشور آن را اضافه کنیم هنر نیست.

وی با اشاره به اینکه این موضوع باعث می‌شود که اعتماد مردم نسبت به مسئولین از بین برود، افزود: ما به عنوان نماینده دولت نظام جمهوری اسلامی عمل می‌کنیم بنابراین به دولت‌های این نظام بی‌اعتماد خواهند شد.

خادمی بیان کرد: ما نماینده دولت‌های آینده نظام هستیم و حق نداریم که برای آنها دردسرهایی ایجاد کنیم یا پروژه‌هایی نیمه‌تمام و بی‌برنامه شروع کنیم که برای آنها مشکل ایجاد شود.

استاندار لرستان گفت: نگاه ما به موضوع کوتاه‌مدت نباشد بلکه باید اعتماد متقابل مردم و مسئولان را از طریق صداقت، راستگویی و شفاف بودن با مردم مشخص کنیم.

وی با بیان اینکه باید به دنبال آن باشیم که با توجه به محدودیت‌ها و مشکلات موجود و شرایط کشور و پروژه‌های نیمه‌تمام نهایت توانایی خود را به کار ببریم تا بخشی از مشکلات را حل کنیم، اضافه کرد: بر همین اساس قبل از این جلسات، جلسه کارشناسی تشکیل و مشکلات استان، شهرستان و بخش مطرح می‌شود، در ادامه هر کدام که امکان حل دارد صورتجلسه و نهایتا در جلسه امروز مطرح می‌شود.

خادمی بیان کرد: باید آنها را به نتیجه برسانیم و جای هیچ‌گونه عذر و بهانه‌ای نیست چراکه کار کارشناسی بوده و تصمیمات لازم گرفته شده است و مدیران دستگاه‌ها باید با تمام توان مصوبات را اجرایی کنند.

استاندار لرستان با بیان اینکه امروز مصوباتی در زمینه‌های مختلف داشتیم، اضافه کرد: برای بخش معمولان ۳۰ مصوبه درنظر گرفته شد که یکی از مهمترین آنها دیوار ساحلی بود چراکه شهر را در خطر قرار داده است.

وی گفت: مقرر شد که سریعا کار این دیوار آغاز شود و برای پلی که چند سال پیش شروع شده مصوب شد که ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار درنظر گرفته شود.

خادمی با بیان اینکه امیدواریم تا اوایل سال آینده این پل به بهره‌برداری برسد، ادامه داد: در مورد جاده‌های روستایی و گازرسانی نیز مصوباتی داشتیم که در کوتاه‌مدت به نتیجه خواهند رسید.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.