به گزارش خبرنگارایرنا ،سید موسی خادمی روز جمعه در جلسه شورای برنامه ریزی استان در شهر معمولان شهرستان پلدختر اظهار داشت: کل اعتبارات استان لرستان در سال جاری حدود 9هزار میلیارد ریال بوده که تاکنون حدود سه هزارو 600 میلیاردریال آن تخصیص پیدا کرده است.
وی افزود: طرح هایی که بر اساس مصوبات که در حلسات گرفته می شود در بین مردم ایجاد امید می کند بنابر این ما باید تنها طرح هایی که قابل افتتاح هستند را به مردم بگوییم و با مصوباتی که عملا اجرا نمی شوند برای دولت و آیندگان تعهد ایجاد نکنیم.
خادمی گفت: استاندار به عنوان نماینده دولت است و عدم تکمیل پروژه های نیمه تمام موجب بی اعتمادی مردم به دولت های نظام جمهوری اسلامی می شود و باید طوری عمل کرد که این بی اعتمادی ایجاد نشود.
وی افزود: به عنوان نماینده دولت حق نداریم با آغاز پروژه هایی بدون برنامه و کار کارشناسی برای دولت های آینده نظام دردسرهایی ایجاد کنیم و نگاه ما به پروژه ها نباید کوتاه مدت باشد بلکه باید با صداقت و شفافیت اعتماد متقابل مردم و مسوولان را فراهم کنیم.
استاندار لرستان خاطر نشان کرد:با توجه به مشکلات موجود محدودیت ها و شرایط کنونی کشور باید تمام توان خود را برای رفع بخشی از مشکلات مردم و تکمیل پروژه های نیمه تمام به کار گیریم و آنها را به نتیجه برسانیم در آن صورت با کار کارشناسی هیچ گونه عذر و بهانه ای نیست و مدیران دستگاه ها باید با تمام توان مصوبات جلسات را اجرایی کنند.
وی به بحث غیر کارشناسی سایت مسکن مهر پلدختر اشاره کرد و افزود: کارهای بی برنامه ای به طور غیر کارشناسی در گذشته در پلدخترمانند مسکن مهرآغاز شد که با زاویه قایم در جریان رواناب ها ایجاد شده به طوری که هنگام بارندگی تمام طبقات همکف آن از گل و لای پر می شود و برای جبران چنین اشتباهاتی باید کلی خرج کرد.
7272/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.