نعمت الله دستیاری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:مجتمع های آبرسانی سقای کربلا ، واشیان ، ولی عصر (عج) و چم مهر شهرستان پلدختر بر اثر بارش شدید باران و سیل دچار مشکل شده و آب آشامیدنی این روستاها قطع شده است.
وی افزود: تلاش نیروهای شرکت آب و فاضلاب روستایی شهرستان برای وصل آب آشامیدنی این روستاها همچنان ادامه دارد.
فرماندار پلدختر گفت: راه ارتباطی 9 روستای شهرستان پلدختر نیز بر اثر بارش های رگباری اخیر و سیلاب به طور کامل قطع شده و هیچ راه جایگزینی ندارند.
وی افزود: همچنین راه های روستایی پل ها ، ابنیه ها دچار آسیب جدی شده و پل ارتباطی روستای گل گل بر اثر بارندگی دچار آسیب جدی شده است.
دستیاری خاطرنشان کرد:شب گذشته به اتفاق مدیرکل راهداری استان از جاده های شهرستان از جمله جاده پلدختر – خرم آباد بازدید میدانی شد در نقاط مختلفی از این جاده ریزش کوه رخ داد و جاده ترانزیتی مسدود شد که با پیگیری و حضور راهداری پاکسازی و بازگشایی شد.
وی افزود:حجم ریزش ها در محور پلدختر - خرم آباد خیلی زیاد بود و به رانندگان توصیه شد نهایت دقت و نکات ایمنی را در رانندگی رعایت کنند.
فرماندار پلدختر گفت: خسارات ناشی از سیلاب تاکنون برآورد نشده و گروه هایی به مناطق مختلف شهرستان اعزام که در حال برآورد تعیین خسارات هستند.
وی افزود: پل ارتباطی روستای باغ گل گل در اثر بارش ها تخریب شد و احتمال فرو نشست آن وجود دارد.
دستیاری خاطر نشان کرد:با توجه به بازدید کارشناسان از این پل باید لاین قدیمی که در کنار روستا می گذرد به عنوان جایگزین برای عبور و مرور بازگشایی شود و واقعیت این است که احتمال هر گونه اتفاق وجود دارد.
وی افزود: کانال خیابان ولی عصر (عج) به دلیل حجم بالای روان آبها و فرسودگی فرو ریخته و باعث شده بخشی از این خیابان فرو نشست کند که نیروهای شهرداری و ستاد بحران شهرستان برای جلوگیری از خطرات و خسارات بیشتر وارد عمل شدند.
فرماندار پلدختر گفت: بر اثر بارش های سیل آسا ، مسکن مهر پلدختر دچار آبگرفتگی شد و به دلیل نبود زیر ساخت های لازم وپاسخگو نبودن ظرفیت کانال احداثی و حجم زیاد بارش ها ، آب وارد محوطه خانه های مسکونی مردم شده است.
7272/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.