به گزارش ایرنا محمدرضا محمدی شامگاه پنجشنبه در نشست با شهرداران استان در سالن جلسات استانداری لرستان اظهار داشت: 520 میلیارد ریال بین شهرداری ها و 270میلیارد ریال بین دهیاری ها استان توزیع شد.
وی افزود: قانون مالیات بر ارزش افزوده به 9 درصد رسیده است که سه درصد آن را عوارض شامل می شود.
مدیرکل دفتر فنی استانداری لرستان نیز در ادامه این نشست گفت: 2هزارو 300 طرح فعال و غیر فعال در استان وجود دارد که برای تکمیل آن 110هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است
فرشاد یوسفوند افزود: از این تعداد 200 طرح ملی و مابقی استانی هستند.
وی اضافه کرد: بیشترین تخصیص اعتبار طرح های استان در حوزه نفت و گاز است که در مجموع 81 درصد اعتبارات این حوزه تخصیص یافت.
وی بیان کرد: یکهزار میلیارد ریال اعتبارات سرمایه ای استان است که 50 درصد آن تخصیص یافته همچنین اعتبارات توازن روستایی سه هزار و 500 میلیارد ریال است که 13درصد آن تخصیص یافت.
معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری لرستان در ادامه اظهار داشت: کارکنان شهرداری ‌های لرستان یکهزارو 150 میلیارد ریال مطالبات معوق دارند.
احمد مرادپور افزود: شهرداری بروجرد با هشت ماه حقوق معوق 410میلیارد ریال و شهرداری خرم آباد با پنج ماه حقوق معوق 260میلیارد ریال به کارکنان خود بدهی دارند.
وی افزود: شهرداری سلسله و چغابل با پنج ماه حقوق معوق 65میلیارد ریال، شهرداری دورود با پنج ماه حقوق معوق 80میلیارد ریال و شهرداری کوهدشت با 6ماه حقوق معوق 60 میلیارد ریال به کارکنان خود بدهی دارند.
3210/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.