شهردار آبادان نسبت به عدم مشارکت پالایشگاه آبادان در برنامه‌های مختلف شهری شدیدا انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، حسین حمیدپور در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات شهرداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: تجمعات اخیر کارکنان نشات گرفته از فشار اقتصادی و عدم پرداخت به موقع حقوق توسط شهرداری و مجموع عواملی در فضای عمومی و مسموم شهری است که سبب تحریک و نارضایتی شده است.

وی نارضایتی مردم از وضع فعلی شهر را یک حق برشمرد و عنوان کرد: آسفالت یکی از موضوعاتی است که همواره مردم از ما درخواست می‌کنند؛ با شرکت نفت پاسارگاد برای تهیه قیر برای آسفالت معابر و خیابان‌ها تفاهم‌نامه‌ای منعقد کرده‌ایم.

شهردار آبادان در ادامه به مشوق‌های هزینه‌های پرداخت عوارض اشاره کرد و افزود: در بهمن‌ماه سال جاری 40 درصد تخفیف به عوارض ساخت ساز و عوارض خدمات شهری تعلق می‌گیرد.

حمیدپور در پاسخ به سؤال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه میزان حقوق معوقه و مدت زمان چه مقدار است، توضیح داد: حقوق کارگران و کارکنان 4 ماه است که به تعویق افتاده است؛ میزان حقوق کارگران شهرداری ماهیانه 3 و نیم میلیارد تومان و حقوق پرداختی به کارکنان بین 4 تا 8 میلیارد است که در حدود 14 میلیارد تومان به کارگران و 30 میلیارد تومان به کارکنان بدهکار هستیم.

وی در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه علت عم نوسازی و بهسازی تجهیزات شهربازی آبادان علیرغم نبود یک پارک استاندارد در این شهر چیست، عنوان کرد: در این خصوص به دنبال سرمایه‌گذار هستیم و چند پارک دیگر را نیز در نظر گرفتیم و چنانچه بخش خصوص تمایل داشته باشد، پکیج سرمایه‌گذاری برای آن اندیشیده شده است.

شهردار آبادان در ادامه با انتقاد شدید از پالایشگاه آبادان، تصریح کرد: چرا پالایشگاه آبادان که زمانی بسیاری از امور این شهر را در دست داشت اکنون خودش را از شهر جدا کرده و در هیچ حوزه عمرانی، خدماتی و فرهنگی شهری حضور ندارد.

حمیدپور با اشاره به جذب سرمایه‌گذار در حوزه فروشگاهی، خاطرنشان کرد: با "هایپر استار" که یکی از برندهای معتبر است، رایزنی‌های خوبی صورت گرفته است و مقرر شده تا طی روزهای آینده در آبادان سرمایه‌گذاری کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.