غلامرضا آقامیرزایی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در جاده زالیان حد فاصل بروجرد - اراک، گردنه های گشور و گاماسیان دلفان، جاده الیگودرز - اصفهان و خرم آباد - بروجرد بارش برف و یخبندان گزارش شده است.
وی با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری اظهار داشت: داشتن زنجیرچرخ برای مسافرت با خودرو ضروری است و مسافران قبل از حرکت، وضعیت انسداد جاده را از طریق شماره 141 جویا شوند.
وی همچنین در خصوص وضعیت شهرهای استان گفت: آبگرفتگی در خرم آباد به ویژه در مناطق خیابان 60 متری و انقلاب و زیرگذر بهارستان مشکلاتی ایجاد کرده که نیروهای امدادی و آتش نشانی با استقرار در نقاط مختلف مشغول بازگشایی مسیل های شهری هستند.
آقا میرزایی افزود: تاکنون هیچکدام از پل های موقت یا زیرگذرهای خرم آباد بسته نشده اما در صورت ادامه بارش ها و شدت سیلاب نسبت به انسداد برخی معابر عمومی اقدام خواهد شد.
بر اساس اعلام گزارش هواشناسی طی ۲۴ ساعت گذشته تا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه امروز پنجشنبه میزان بارش ها در خرم آباد ۲۰ میلی متر، نورآباد ۷.۴ ، بروجرد ۱۷.۶، الشتر ۱۵.۱، الیگودرز ۱۰.۸، پلدختر ۱۵.۸ و کوهدشت ۸.۸ میلی متر بوده است.
همچنین در دورود ۳۲.۲، ازنا ۱۳.۱، سیلاخور ۱۰.۹ ، رومشگان ۱۲.۷، ایمان آباد ۱۲.۸، سپیددشت ۱۸.۸، شول آباد ۳۵.۱ و دوره چگنی ۱۶ میلی متر بارش باران ثبت شده است.
بر این اساس بازندگی ها تا پایان روز جاری متوقف می شود اما هوای سرد همچنان پدیده غالب استان خواهد بود.
لرستان دارای 6 هزار و 200 کیلومتر راه روستایی و 2 هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی می باشد که از این رقم حدود 70 درصد در محورهای کوهستانی و سخت گذر واقع شده و همین امر موجب بروز مشکلاتی در زمان بارندگی می شود.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.