به گزارش ایرنا، صارم رضایی روز شنبه درنشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت پنجم دی ماه روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی در سالن جلسات جمعیت هلال احمر لرستان اظهارداشت: جشنواره رسانه ای خادم ویژه اصحاب رسانه استان با شعار خانواده و جامعه آماده، جامعه تاب آور برای فراگیری آموزش های لازم برگزار می شود.
وی افزود: حوادث طبیعی همواره گریبان گیراستان بوده و باید آمادگی لازم را فرا بگیریم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: برگزاری مانورهای آموزشی در شهرستان ها، شروع آموزش های محله محور، نشست تخصصی مدیریت بحران و برگزاری نمایشگاه تخصصی در راستای کاهش آسیب پذیری اجرا شده است.
رضایی اضافه کرد: حوادث طبیعی را می توان با آموزش کافی در لحظه نخست مهار کرد و جمعیت هلال احمر لرستان جهت آموزش برای تمامی سطوح آمادگی لازم را دارد.
وی همچنین به ضرورت ایجاد داروخانه جنرال هلال احمر لرستان اشاره کرد و گفت: این داروخانه در تمامی استان های کشور دایرشده و تنها در لرستان ایجاد نشده که به دلیل افزایش مراجعه کننده باید راه اندازی شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان اظهارداشت: مسئولان بر ایجاد این داروخانه تاکید داشته اما به دلایلی اجازه ایجاد داده نمی شود، لرستان تولید کننده دارواست اما نمی توانیم داروخانه هلال احمر که خواسته مردم می باشد را بنا کنیم.
3210/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.