به گزارش ایرناف صحبت الله صفایی نژاد شامگاه یکشنبه در جلسه ایمنی راههای استان در محل استانداری افزود: این تعداد نسبت به 269 نفر مدت مشابه سال گذشته یک و نیم درصد کاهش یافته است.
وی مجموع تلفات جاده ای استان در آذرماه امسال را 25 نفر برشمرد و اظهار داشت: این تعداد آذرماه سال گذشته 30 نفر بوده که 17 درصد کاهش داشته است.
وی ادامه داد: تعداد کشته شدگان حوادث رانندگی درون شهری هشت ماهه پارسال و امسال به ترتیب 60 و 47 نفر بوده و 255 کشته ناشی از تصادفات برون شهری در هشت ماهه پارسال به 241 نفر در سالجاری کاهش یافت.
وی تصریح کرد: تعداد تلفات ناشی از حوادث رانندگی در جاده های روستایی استان با افزایش 71 درصدی از 14 نفر در هشت ماهه پارسال به 24 نفر در مدت مشابه سالجاری رسیده است.
صفایی نژاد گفت: بیشترین و کمترین کشته شدگان حوادث رانندگی استان با 17 و 57 نفر در سالجاری به ترتیب در ماههای اردیبهشت و شهریور بوده است.
وی جاده خرم آباد - بروجرد، خرم آباد کوهدشت، خرم آباد - پلدختر، آزادراه خرم آباد - پل زال و مسیر خرم آباد - نورآباد را به ترتیب محورهای پرتلفات امسال برشمرد و افزود: در مجموع 90 نفر از کشته شدگان تصادفات رانندگی در 9 مسیر استان بوده اند.
وی اضافه کرد: همچنین 39 تصادف منجر به فوت در 18 نقطه پرتصادف که از قبل شناسایی شده، رخ داده که در این نقاط 53 نفر جان باخته اند.
به گفته صفایی نژاد برای بهسازی 19 نقطه پرتصادف استان 58 میلیارد و 318 میلیون ریال نیاز است.
طول راههای لرستان 7 هزار و 800 کیلومتر است.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.