خسرو عزیزی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه استیضاح وزیرعلوم باعث توقف روند رو به رشد توسعه کیفی دانشگاه‌ها می‌شود، بیان کرد: اکنون رویکرد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری توجه به منویات مقام معظم رهبری و کیفی‌سازی نظام آموزشی و پژوهشی دانشگاه‌ها است.
وی با بیان اینکه در این مدت شاهد روند رو به رشد تولید علم درسطح ملی و بین‌المللی بوده ایم، افزود: اکنون فضای دانشگاه‌های کشور آرام، پرنشاط و بی‌حاشیه همراه تضارب افکاراست که این وضعیت، برآیند مدیریت کارآمد وزیرعلوم است.
رئیس دانشگاه لرستان اظهارداشت: وزیرعلوم، به مدت چهار سال رئیس کمیسیون دائمی هایت امنای دانشگاه لرستان بوده‌اند و همیشه براساس 2 ویژگی کارآمدی و تسلط بر قوانین بالادستی وزارت علوم امورات را مدیریت می‌کردند.
عزیزی اضافه کرد: استیضاح، حق طبیعی و قانونی نمایندگان مجلس است اما توقع داریم آنها با نظرخواهی از رؤسای دانشگاه‌های کشور موضوعات را براساس تعامل و همکاری پیش ببرند.
وی ادامه داد: منصورغلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و در این مدت، فضای خوبی برای رشد و شکوفایی علمی دانشگاه‌های کشورهمراه با نشاط و آرامش، فراهم کرده است.
رئیس دانشگاه لرستان با تاکید براینکه ثبات یکی از ویژگی‌های موفقیت درعرصه مدیریت است، گفت: غلامی وزیر علوم فردی دلسوز، کارآمد و بی‌حاشیه‌ است که ،استیضاح ایشان به هیچ عنوان به نفع نظام دانشگاهی نیست.
7273/7274
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.