به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد افزود: تفاوت بین جبهه استکبار و اسلام این است که روزی امریکا در حال تغییر سوریه بود الان در حال فرار و عقب نشینی است.
وی ضمن گرامیداشت سالروز عملیات کربلای چهار اظهار داشت: عملیات کربلای چهار از عملیات های غم انگیز برای ما و سعادت برای شهدا بود.
خطیب نمازجمعه بروجرد با اشاره به مشکل حقوق کارگران شهرداری بیان کرد: رفع این مشکل ضروری است زیرا این افراد از اقشار ضعیف جامعه هستند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: مسئولان ارشد استانی و مسئولان شهرداری قول مساعد داده اند تا پایان دی ماه پنج ماه حقوق معوقه این کارگران را پرداخت نمایند.
وی از باز بودن مغازه های منتهی به مصلی نماز جمعه هنگام اذان انتقاد کرد و ادامه داد: برای احترام به نمازجمعه انتظار می رود کسبه هنگام اذان و نماز مغازه ها را برای یک ساعت تعطیل کنند.
امام جمعه بروجرد یادآور شد: نماز جمعه جای تنش نیست و هرکس سوالی از مسئول استانی و شهرستانی دارد باید به محل کارش مراجعه نماید، و اگر به مدیری در نماز جمعه توهین می شود نیروی انتظامی باید از او دفاع کند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: نماز جمعه نماز وحدت و محلی امن برای همه مردم بوده و جای مجادله و بحث نیست.
وی افزود: از دولت تقاضا داریم نظارت بر قیمت ها در بازار داشته زیرا مردم خوب، متدین و صبوری داریم و براین اساس باید برای دفاع از ملت نظارت جدی بر قیمت ها انجام شود.
خطیب نمازجمعه بروجرد بیان کرد: مسئولان ارشد استان و استاندار باید مسئولی که مدافع آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی نبوده عزل و برکنار نماید.
6052/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.