خدا کرم کولیوند روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این وام ها از طریق 6بانک عامل که بانک مرکزی سهمیه هرکدام را مشخص می کند پرداخت می شود .
وی اظهار داشت: سهمیه وام خرید و ساخت مسکن سال گذشته استان لرستان یک هزار و 114 فقره بوده که بیش از 84 درصد آن محقق شده است.
وی با اشاره به طرح ساماندهی گلزارهای شهدا گفت: سه درصد گلزارهای شهدا کشور برابر با 625 گلزار و سه درصد مزارهای کشور برابر با 6هزار و 700 مزار در استان لرستان است.
کولیوند افزود: استان لرستان با توجه به ساماندهی گلزار شهدا کشوری 2درصد مجموع ساماندهی گلزار را به خود اختصاص داده و مقدار کمی از ساماندهی مانده که با توجه به هماهنگی انجام شده در استان مقرر شده کارگروهای سطح استان فعالتر انجام وظیف کنند.
وی ادامه داد: امسال در سطح کشور ساماندهی گلزارهای یک ، 2 و سه مزاری انجام خواهد شد که حدود 205 مزار در سطح استان است و ساماندهی آنها نیازمند عزم همگانی همه دستگاهها است.
وی افزود: بنیاد شهید به تنهایی متولی ساماندهی گلزار شهدا نیست بلکه سایر دستگاهها بر اساس ماده 11 قانون جامع خدمات ایثارگری و آیین نامه اجرایی آن شامل وزارت خانه ها حتی وزارت نفت ،نیرو و وزارت کشور موظف هستند پیرامون ساماندهی گلزار شهدا اقدام کنند و بنیاد شهید نیز در کنار آنها حمایت خواهد کرد.
در دوران جنگ تحمیلی هشت ساله عراق علیه ایران، 43 هزار و 173 نفر آزاده شدند.
مردم ایران در جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس و دیگر حوادث تروریستی، 225 هزار و 570 شهید را تقدیم انقلاب کرده اند.
6052/7190
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.