به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد که در محل مصلی الغدیر این شهر برگزار شد با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع خانواده های شهدا اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب دیده بان با بصیرت، شجاع و الهی ، انقلاب اسلامی بوده و جامعه را از خطرات صیانت می کنند.
وی به اقدامات و توطئه های آمریکا علیه ایران اسلامی در سال 97 اشاره کرد و افزود: فشار اقتصادی ، فشار روانی و اقدامات رسانه ای و فشار عملی بر بی ثبات کردن کشور از اقدامات آمریکا بوده است.
امام جمعه خرم آباد بیان کرد: اگر فضای مجازی و رسانه های بیگانه را ببینید متوجه خواهید شد بمباران تبلیغاتی صورت گرفته در سال 97 برابر با تبلیغات سال های قبلشان برابر بوده است.
آیت الله میرعمادی ادامه داد: عربستان با مجهز کردن دشمنان سعی در ناامنی در داخل کشور را دارد و از سوی دیگر از اعتراضات صنفی کارگران سواستفاده کرده و آن را سیاسی جلوه می کند.
به گفته وی اما به فضل الهی در تمام صحنه ها طرح های آمریکا به شکست و ناکامی می انجامد.
وی به توطئه های دشمن علیه ایران در سال آینده اشاره کرد و گفت: دشمنان می خواهند توانایی های ایران را از بین برده و دستاورد های دانشمندان را نادیده بگیرند و همچنین سعی در ضربه زدن به عناصر اصلی اقتدار ملی دارند.
نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: برنامه های هسته ای ایران مورد تایید آژانس قرار گرفته اما آمریکا نمی خواهد آن را قبول کند و به دنبال کم‌ کردن نفوذ ایران در منطقه است چراکه منافع خودشان را در نظر می گیرند.
آیت الله میرعمادی بیان کرد: هوشیاری و وحدت از وظایف اصلی ما بوده و با سلاح بصیرت می توانیم پیروز شویم، باید آموزه های دینی را تقویت کرده و فرهنگ ایثار و شهادت، کار و تلاش، دوری از اصراف، اخوت و برادری را تقویت کنیم.
وی همچنین به بررسی بودجه سال 98 در هفته های آینده اشاره کرد و گفت: هرکس تلاش بیشتری کند می تواند بودجه بیشتری بگیرد و مسئولان و نمایندگان استان اکنون باید برای بودجه بیشتر تلاش کنند چراکه برخی از طرح ها نیازمند اعتبار ملی است.
امام جمعه خرم آباد همچنین به 27 آذر سالروز شهادت شهید مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و ادامه داد: حوزه و دانشگاه 2نهاد مستقل و مغز متفکر جامعه و مرکز تولید علم در کشور است.
آیت الله میرعمادی بیان کرد: حوزه و دانشگاه مرکز تربیت نیروی انسانی متخصص و متحرک است و می تواند شخصیت های موثر به جامعه را تحویل دهد.
وی همچنین به هفته قرآن و عترت اشاره کرد و گفت: در دانشگاه ها و مدارس به قرآن و عترت توجه خاصی صورت می گیرد چراکه می تواند نویدبخش آینده روشن باشد
وی ادامه داد: جامعه ای که در پناه قرآن و عترت باشد از خطرات محفوظ مانده و جامعه سالم و نمونه خواهد شد.
امام جمعه خرم آباد با اشاره به سالروز ولادت امام حسن عسکری(ع) اظهار دشت: سیره زندگی این امام همام می تواند بر تقویت فرهنگی در جامعه موثر باشد و باید از سیره ائمه الگو گرفته و نصیحت های آنان را عملی کنیم.
3210/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.