حمیدرضا کاظمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بودجه از 2 ستون منابع و هزینه ها تشکیل شده که هرچه منابع کمتر باشد برنامه ها نیز با محدودیت رو به رو می شود.
وی اظهار داشت: در مواقعی که شرایط اقتصادی مطلوب است، حداکثر درآمدها در نظر گرفته شده و عوارض و مالیات مردم نیز در آن لحاظ خواهد شد.
وی ادامه داد: بودجه سال 98 تا حدودی انقباظی تدوین شده و چنانچه درامدهای کشور افزایش یابد متممی بر بودجه اضافه می شود.
وی در خصوص افزایش اعتبارات آموزشی لرستان نیز گفت: به طور معمول بودجه هرساله در سرفصل های مختلف افزایش می یابد و به همین نسبت نیز استان ها ازدیاد اعتبار خواهند داشت که نقش نمایندگان مجلس در چکش کاری های تصویب اعتبارات نیز موثر است.
نماینده پلدختر همچنین با انتقاد از عملکرد اداره کل امور عشایری لرستان در سیلاب اخیر پلدختر گفت: اکنون عشایر استان در پاعلم این شهرستان حضور دارند که برخی راه های دسترسی آنها همچنان مسدود است و علوفه دامی میان آنان توزیع نشده و این اداره کل نقش خود را به خوبی ایفا نکرده است.
کاظمی در خصوص برخی انتقادها مبنی بر تصویب 10 میلیارد ریال برای جبران خسارت 300 میلیارد ریالی سیل اخیر پلدختر نیز تصریح کرد: در سفر رییس سازمان مدیریت بحران کشور خسارات سیلاب برآورد نشده بود و 10 میلیارد ریال به صورت علی الحساب برای اقدامات فوری به شهرستان اختصاص یافت.
وی ادامه داد: برآوردهای ناشی از سیلاب اخیر در دست بررسی است تا با امضای استاندار لرستان به ستاد بحران کشور ارسال و برای تخصیص اعتبار از طریق سازمان برنامه ریزی و بودجه اقدام شود.
لایحه بودجه 98 قرار است 25 آذر تقدیم مجلس شورای اسلامی شود.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.