به گزارش خبرنگار ایرنا، هومان محمودی روز دوشنبه با حضور در دفتر فرماندار سلسله افزود: با توجه به امکانات مناسب تلفن های همراه، تقاضا برای دریافت خط تلفن ثابت کاهش یافته است.
وی اظهار داشت: گسترش خدمات مخابراتی و اینترنتی باعث افزایش رفاه عمومی، کاهش هزینه های مردم و دولت و افزایش سرعت در انجام امور شهری شده است.
محمودی با اشاره به نصب سیستم های پایش تصویری در 18 نقطه از شهر بروجرد، خاطرنشان کرد: قرارداد این طرح در الیگودرز، دورود و پلدختر منعقد شده و به زودی اجرایی می شود.
وی تاکید کرد: تجهیز محیط های شهری، به سیستم های پایش تصویری نقش مهمی در کاهش معضلات ترافیکی، مشکلات و جرائم اجتماعی خواهد داشت.
فرماندار سلسله نیز با تاکید بر تجهیز خطوط مخابراتی ادارات راهداری و هواشناسی شهرستان به فیبرنوری گفت: باتوجه به استفاده بسیاری از شهروندان از تلفن های همراه معمولی، اینترنت پرسرعت نسل سه و چهار برای آنان حاصلی نداشته است.
شریف خسروی افزود: سیستم های پایش تصویری و دوربین های مدار بسته به منظور کنترل مسائل ترافیکی و امنیتی ضروری هستند و باید نقاط حساسی از شهرستان که دارای بار ترافیکی و رفت و آمدی بیشتری است در این رابطه مشخص و تجهیز شوند.
وی گفت: از شرکت مخابرات استان انتظار می رود که در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به نصب سیستم پایش تصویری شهرستان اقدام نماید.
طرح پایش تصویری با هدف یکپارچه سازی نظارت بر حوزه حمل و نقل، ترافیک و ارتقاء سطح امنیتی و انتظامی در شهرها تدوین شده است.
7265/7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.