مسعود رضایی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین مقرر شده بود لرستان به عنوان استان معین، کار احداث 2 هزار و 600 واحد روستایی و 400 واحد شهری را در اسلام آباد غرب انجام دهد.
وی تصریح کرد: در این راستا کار بازسازی در 103 روستا و 90 واحدمسکونی شهری اجرا شده که تا یک ماه آینده تحویل داده می شود.
رضایی افزود: عملیات بازسازی مناطق آسیب دیده از زلزله استان کرمانشاه با حضور 13 استان مطرح کشور درحال انجام می باشد، که کار بازسازی واحدهای شهرستان اسلام آبادغرب به بنیاد مسکن لرستان واگذار شده است.
وی اظهار داشت: تا مردادماه امسال 750 واحد مسکونی زلزه زده توسط استان لرستان تکمیل و به مردم تحویل داده شد و مابقی واحدها نیز در دست احداث و واگذاری می باشند‌.
مدیرکل بنیادمسکن لرستان گفت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته، عملکرد ستادمعین بازسازی بنیادمسکن لرستان بسیار خوب است و از ستادهای برتر کشور در امر بازسازی است.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان سال گذشته در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود 100 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.