به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار حبیب الله توکلی روز دوشنبه درمراسم شکوه مقاومت که به مناسبت فرا رسیدن پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین در شهرستان پلدختربرگزار شد، اظهارداشت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی بسیج دراستان بابت راه سازی، احداث مدرسه، غسالخانه، خانه عالم و سایر نیازمندی های بهداشتی و عمرانی 60 میلیارد ریال هزینه کرده است.
وی افزود: بسیج در پنجم آذر به فرمان امام راحل تشکیل و تا امروز منشا خدمات و دستاوردهای مهمی در زمینه های مختلف آموزشی، عمرانی، خدماتی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی باشد.
جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان این که مقابله با جنگ اقتصادی و روانی دشمنان در اولویت اقدامات بسیج است، بیان کرد: امروز بسیج مظهر اقتدار وعظمت بوده و روز به روز بر قدرت و انسجام این نیروی مردمی افزوده می شود.
سردار توکلی اضافه کرد: امروز به خاطرآشنایی بیشتر با مشکلات مردم، بسیج جامعه پزشکی موظف شده درهمه مناطق با بکارگیری کانون های بسیج و با همکاری بهداشت و درمان هر شهرستان با یک ارتباط سه تا پنج ساله همه بیماران و کسانی که نیاز به درمان دارند را زیر پوشش قرار داده تا بخشی از مشکلات آنها برطرف شود.
وی ادامه داد: بسیج سازندگی امروز حدود یکهزار و 160 گروه جهادی دارد.
جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه هدف از اجتماع بزرگ بسیجیان نمایش اقتدار، عزت و سربلندی جمهوری اسلامی است، گفت: امام راحل در یک اقدام نوآورانه با هدف حفظ و تضمین آینده انقلاب فرمان تاسیس بسیج مستضعفین را در پنجم آذر ماه سال 1358 صادر کرد که امروز این نیروی انقلابی به عنوان بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی در تمام دنیا گسترده شده است.
سردار توکلی با بیان این که بسیج مستضعفین یادگارامام و معجزه انقلاب است افزود: بسیجیان امروز بدون هیچ چشم داشتی در عرصه های مختلف سازندگی ، فرهنگی و اجتماعی و در تمام عرصه ها حضور فعال دارند.
وی بیان کرد: بسیج مسجد را که پایگاه بیدارگری، انسجام، وحدت و همدلی و سنگر خود قرارداده که ارتباط این 2 نهاد فرهنگی می تواند موجب بصیرت افزایی و بستر مناسبی برای فعالیت های منسجم فرهنگی باشد.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است.
7273/7272
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.