به گزارش ایرنا سید امین قاسمی روز پنجشنبه در جلسه خدمات سفر در سالن جلسات مدیریت و برنامه ریزی لرستان افزود: برنامه ها و فعالیت های تبلیغات گردشگری از شبکه های استان های همجوار و شبکه های سراسری ضرور بوده که تاکنون هیچ اعتباری به تبلیغات گردشگری استان اختصاص نیافته است.
وی اظهار داشت: اپلیکشین معرفی جاذبه های گردشگری و زیرساخت ها و تاسیسات گردشگری از طریق پیامک برای ورود گردشگر در ایام تعطیلات نوروزی به استان طراحی می شود.
به گفته وی برای میزبانی از گردشگران علاقمند به گردشگری عشایری، زیر ساخت اقامتی موقت گردشگری عشایری با هماهنگی اداره کل امور عشایر در لرستان ایجاد می شود.
وی با تاکید بر ضرورت توسعه گردشگری عشایری در استان با توجه به وجود ظرفیت های موجود اظهار داشت: برگزاری دوره های محلی آموزشی برای جوامع عشایری، معرفی بنگاه های تورگردی برای هدایت و تبلیغ و توسعه به سمت گردشگری عشایری، تامین امنیت گردشگران در محیط های عشایری، تدوین و تهیه طرح احیا رسوم عشایری و حمایت از دست ساخت های عشایری از برنامه های توسعه و ترویج گردشگری عشایری در این استان است.
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: همچنین خانه های مسافر استان و کیفیت خدمات هتل های سطح استان در راستای ارایه خدمات هر چه بهتر به مسافران و گردشگران ساماندهی می شوند.
7274/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.