به گزارش ایرنا احمد مرادپور عصر چهارشنبه در نشست با انجمن های زیست محیطی خرم آباد اظهار داشت: امسال 270مورد آتش سوزی در جنگل های لرستان رخ داد که برخی ها از آنها عوامل انسانی بوده است.
وی با بیان اینکه چنددلیل برای عامل تخریب محیط زیست وجود دارد که باید برای کاهش آن ها تلاش کنیم ادامه داد: باید باهم و در کنار هم برای حفاظت از محیط زیست تلاش کرده و از ظرفیت سازمان های مردم نهاد استفاده کنیم.
معاون استاندار لرستان همچنین گفت: معدن های متروکه در سطح استان که به صرفه اقتصادی نیست را به حالت اول بازگردانید تا بتوان آن زمین را به محیط زیست اضافه کنیم.
مرادپور افزود: مطالعات بام لرستان به اتمام رسیده و از حالت قبل که بدون برنامه بود خارج شد و نقطه های که می توانیم واگذار کنیم مصوب شده و می توانیم کاربرد آن را تعیین کنیم.
وی افزود: طرح ساماندهی رودخانه خرم آباد به تصویب شورای عالی رسید و نهایی می شود و در صورت این طرح نمای شهر خرم آباد تغییرخواهد کرد.
مرادپور بیان کرد: در 40سال عمر انقلاب اسلامی همواره مردم کیلومتر ها از مسئولین پیش بوده اند، برخی ها حدود وظایف خود را نمی دانند در صورتی که مسئولیت مشخص شود کارها به سرانجام می رسند، باید اختلاف ها را کنار گذاشته و به فکر آبادانی استان باشیم.
3210/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.