به گزارش ایرنا، دانش آموزان دستورالعمل های اجرایی در مواقع بروز بحران را به صورت عملی تمرین کردند.
نیروهای سازمان آتش نشانی، خدمات ایمنی و اورژانس با حضور در این دبیرستان ضمن اطفاء حریق، نسبت به امدادرسانی به مصدومان، با نصب چادرهای بادی، مصدومان طبقات بالا را به پایین منتقل کردند.
معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد در این مانورگفت: درشرایطی که تهدیدات دشمنان با رشد علوم و تکنولوژی تغییر کرده، رویکرد پدافند غیر عامل می تواند بسیاری از این توطئه ها را خنثی و کشور را از مشکلات پیش رو مصون کند.
رضا آریایی افزود: ایجاد مخاطرات بهداشتی و زیست محیطی و حوادث طبیعی همچون زلزله، سیل و خشکسالی هم نیازبه پدافند غیرعامل دارند و مردم بایستی آمادگی لازم را برای مقابله با آنها داشته باشند.
وی خطاب به دانش آموزان تاکید کرد: دشمن از طریق فضای مجازی دانش آموزان و جوانان ما را مورد تهدید قرار می دهد و مواظبت کردن از خود در برابر این تهدیدها، پدافند غیرعامل است که امروز بیش از هر زمانی به آن نیازداریم.
فرماندار بروجرد اظهارداشت: پدافند غیرعامل پایدارترین روش دفاعی و به معنی جلوگیری از بحران قبل از وقوع حادثه است که این امر نیازمند اقدامات پیشگیرانه براساس قانون است.
درادامه این مراسم و به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، مانورامداد و نجات و اطفای حریق از سوی هلال احمر، آتش نشانی و اورژانس با محوریت آموزش و پرورش بروجرد به اجرا درآمد.
6052/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.