به گزارش ایرنا، حبیب الله خجسته پور روز یکشنبه در مراسم روز ملی پارالمپیک در روزشگاه تختی خرم آباد افزود: ورزش برای سلامتی جسمی و روحی روانی افراد به ویژه توانخواهان بسیار ضروری است.
وی اظهار داشت: باید برای ایجاد انگیزه لازم جهت حضور افراد کم توان در جامعه، برگزاری مسابقات ورزشی را دستور کار قرار داد تا علاوه بر شادابی روحیه این افراد، برای کشور افتخار آفرینی شود.
وی تصریح کرد: برای رسیدن به قله های افتخارباید از سنین کودکی، نوجوانی و مدارس اقدام اساسی صورت گیرد و مدیران از جمله در حوزه های ورزش و آموزش دقت نظر ویژه به این موضوع داشته باشند.
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان نیز گفت: همزمان با هفته تربیت‌بدنی 325 برنامه و جشنواره ورزشی در استان برگزارو برخی پروژه‌های عمرانی بهره‌برداری می شود.
علی یاور عزیزپور افزود: سالن چندمنظوره سرپوشیده طالقان، سالن سقف کوتاه دورود، سالن ورزشی فلک‌الدین خرم‌آباد، خانه جوان شهرستان پلدختر، مجموعه گلف شهرستان خرم‌آباد و ورزش سراهای شهر خرم‌آباد و الشتر در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.
12 ورزشکار، داور و مربی از استان لرستان به مسابقات پارآسیایی 2018 جاکارتا اندونزی اعزام شدند.
کسب 5 مدال طلا ، 5نقره و 2 برنز ورکوردشکنی های قابل توجه ره آورد ورزشکاران لرستان از بازی های پاراآسیایی جاکارتا2018 بود.
کاروان لرستان در بازی های پاراآسیایی جاکارتا 2018 که با نام ویاد شهید ترور 'هادی الماسیان' در مسابقات حضور یافتند با کسب 12 مدال رنگارنگ ورکوردشکنی های قابل توجه در سطح آسیا و بعضاجابجایی رکورد های جهانی خوش درخشیدند و با کسب این مدال ها و رکوردها بر رده بندی کاروان ایران در آسیا نیز موثر واقع شدند.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.