محمدرضا آزادبخت روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این دو مورد تیراندازی اواخر هفته گذشته و ابتدای هفته جاری در شهر کوهدشت رخ داد که عوامل آن با سرعت عمل نیروی انتظامی شناسایی شد.
وی اظهار داشت: در مورد نخست، درگیری میان 2 نفر ادامه یافته و شب هنگام 2 فرد مهاجم با یک خودروی پژو 206 به منزل دیگری شلیک می کنند و صاحبخانه نیز متعاقبا به مهاجمان تیراندازی کرده که در این حادثه یک نفر از مهاجمان و یک کودک در منزل زخمی شده اند.
وی با بیان اینکه در این رابطه 2 نفر دستگیر شدند تصریح کرد: 2 مجروح نیز هم اکنون تحت الحفظ نیروی انتظامی در بیمارستان هستند و حال عمومی انان مطلوب است.
فرماندار کوهدشت ادامه داد: در حادثه دیگر، یک نفر موتور سوار که به دلیل معاملات با فرد دیگری اختلاف داشته به منزل وی تیراندازی می کند و خانواده فرد مورد تهاجم نیز ضارب را با خودرو تعقیب می کنند که در این جریان، موتورسیکلت تصادف کرده و راکب آن زخمی شده است.
آزادبخت گفت: خودروی دیگری که در همراهی موتور سوار بوده وی را سوار کرده و از محل متواری می کند اما با توجه به جا ماندن مدارک و اسناد موتور و راکب آن، وی شناسایی و دستگیر شد.
به گفته وی مابقی افراد حاضر در این وقایع شناسایی شده اند و تحت تعقیب هستند.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.