به گزارش ایرنا، علیرضا ملکشاهی روز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پلدختر اظهار داشت: پیاده روی اربعین حرکت بزرگ سیاسی ، فرهنگی سمبل وحدت دینی ، مذهبی و سیاسی و ولایتمداری است.
وی افزود: گردهمایی بزرگ اربعین حسینی فرصت مهمی برای هویت بخشی به شیعیان است که باید از این فرصت در راستای ترویج ارزش ها و فرهنگ عاشورایی استفاده بهینه کرد.
معاون فرماندار پلدختر گفت: با توجه به این که این شهرستان از مسیرهای اصلی تردد زائران عتبات و عالیات به شمار می رود و احتمال عبور تعدادی از زائران اربعین حسینی در این مسیر به سمت مهران ،چذابه ،بستان و شلمچه وجود دارد باید برای خدمت رسانی به آنان از تمام ظرفیت ها استفاده شود.
وی افزود: باید در شهرستان برای استقبال و پذیرایی از زائران حسینی در ایام اربعین با استفاده بهینه از امکانات و با برنامه ریزی دقیق صورت گیرد تا زائران لحظات خاطره انگیز با ابعاد معنوی و مذهبی در راستای ترویج این آیین مقدس در شهرستان سپری کنند.
معاون فرماندار پلدختر از مدیران دستگاه ها خواست در برنامه هایی که به این منظور در موکب ها برگزار می شود به عنوان خادم و خدمتگزار زائران شرکت کنند تا این موضوع برای جوانان نهادینه شود که همه در خدمتگزاری به دین و دستگاه امام حسین (ع) یکسان هستند و برتری جویی مطرح نیست.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است .
7272/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.