استاندار لرستان از تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل استان لرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا لرستان، سید موسی خادمی در جلسه پدافند غیرعامل استان، اظهار کرد: این جلسه در راستای مرور برنامه‌هایی که قرار است توسط دستگاه‌های اجرایی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در هشتم آبان سال جاری اجرا شود، تشکیل شده است.

وی افزود: این هفته فرصتی است که این موضوع را به مردم معرفی کنیم تا بیشتر با آن آشنا شوند.

استاندار لرستان پدافند غیرعامل را برای امنیت ملی و به‌طور کلی، مردم ضروری دانست و بیان کرد: همچنین این هفته فرصتی را برای دستگاه‌ها فراهم می‌کند تا کارهای قبلی خود را مرور کنند و بررسی شود که در آینده چه برنامه‌هایی دارند تا مردم هر‌چه بیشتر با آن آشنا شوند.

وی تصریح کرد: دستگاه‌ها باید بین فعالیت‌های مربوط به پیشگیری از بحران و برنامه‌های پدافند غیرعامل تمایز قائل شوند. پدافند غیرعامل بیشتر به شبکه‌های جایگزین مربوط بوده و با امور پیشگیری از بحران متمایز است.

وی با تاکید بر اینکه تمام پروژه‌ها باید پیوست پدافند غیرعامل را داشته باشند، گفت: این موضوع در کشور اجرایی شده و در استان‌ها نیز باید عملیاتی شود.

استاندار لرستان از تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل استان خبر داد و افزود: این طرح شیوه اقدام را به ما خواهد داد تا یک‌سری مسائل و پروژه‌ها را در استان تعریف و اجرا کنیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.