به گزارش خبرآنلاین لرستان، مهرداد فتحی بیرانوند مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از کشف یک محموله بزرگ قاچاق پرندگان وحشی و زینتی در شهرستان الیگودرز خبر داد و گفت: بنا بر گزارش همیاران و دوستداران محیط زیست و با هوشیاری مامورین اجرایی محیط زیست شهرستان الیگودرز ونیز با همکاری پاسگاه انتظامی خمه این شهرستان محموله بزرگ از پرندگان وحشی و زینتی شامل 50 قطعه سهره، 200 قطعه مرغ عشق، 200 قطعه قناری توقیف و ضبط گردید.

کشف و ضبط پرندگان و انتقال جهت تیمار

مهرداد فتحی بیرانوند افزود: در پی این عملیات متخلفین دستگیر و پس از تشکیل پرونده و صورتجلسه تخلف برای انجام مراحل قضایی به مراجع ذیصلاح معرفی گردیده و همچنین پرندگان کشف و ضبط شده جهت تیمار و بررسی وضعیت آنها به مرکز قرنطینه وتیمار حیات وحش انتقال می یابند.

پرندگان قاچاق

وی اظهار داشت: متخلفین قصد انتقال این پرندگان را با اتوبوس از استان اصفهان به استان کرمانشاه را داشتند که با حضور به موقع نیروهای محیط زیست و همکاری ماموران انتظامی در انجام این عمل ناکام ماندند.

کاهش تلفات زیست محیطی

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان لرستان از همکاری همیاران و طبیعت دوستان و همچنین تلاش ماموران پاسگاه انتظامی خمه در کشف و ضبط این محموله تشکر و اظهار امیدواری نمود: با همکاری دستگاههای امنیتی و قضایی و عموم دوستداران محیط زیست، شاهد کاهش تخلفات زیست محیطی از جمله قاچاق پرندگان باشیم .

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1031395
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.