به گزارش خبرنگار ایرنا اصغر دانشی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی معارفه امام جمعه جدید پلدختر اظهار داشت: امروز نماز جمعه در بیش از 900 منطقه در کشور اقامه می‌شود و همچنان در حال گسترش است که نسبت به سال‌های گذشته رشد قابل توجهی داشته است .
وی به نقش مردم در هر چه باشکوه تر برگزار کردن نماز جمعه اشاره کرد و افزود: مردم نقش پررنگ تاثیرگذار و پر اهمیتی در برگزاری و اقامه نماز جمعه دارند و شرکت مردم در این فریضه تنها برای کسب انگیزه های معنوی است چرا که هیچ انگیزه مادی نمی تواند انسان را به شرکت منظم در این نماز وادار کند.
سرپرست دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه لرستان گفت: سیاست این شورا، کیفیت بخشی به برنامه های نماز جمعه در شهرستان ها است و آن را رصد می کند و در صورت لزوم در جهت کیفیت بهتر بر پایه معیارهای موجود امامان جمعه را انتخاب می کند.
فرماندار پلدختر در این نشست، نماز جمعه را دژ مستحکم سنگر اسلام فریضه الهی و دشمن شکن دانست و گفت: نماز جمعه از دستاوردهای انقلاب اسلامی و نماد وحدت بخش مسلمانان و خنثی کننده تحریکات دشمنان و دفع کننده تهاجم فرهنگی است.
نعمت الله دستیاری با بیان اینکه حفظ دستاوردها و ارزشهای نظام یک وظیفه همگانی است افزود: امام راحل و مقام معظم رهبری هرچه باشکوه تر برگزار کردن نماز جمعه تأکید دارد و مردم ولایتمدار پلدختر همواره در این مراسم عبادی سیاسی حضور چشمگیر دارند.
شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی مرکز استان لرستان واقع شده است .
7272
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.