به گزارش ایرنا، آیت الله سید احمد میرعمادی روز سه شنبه در مراسم تشییع شهید حادثه تروریستی اهواز در گفت و گو با ایرنا افزود: هرگاه استکبار جهانی در مقابل مردم ایران ایستاده، آنان منسجم و متحدتر به صحنه آمدند و بیداری و بصیرت خود را نشان دادند.
وی تصریح کرد: دشمنان نظام در حادثه تروریستی اهواز جنایت بسیار بزرگی را مرتکب شدند و تعدادی از عزیران ما را به شهادت رساندند اما خون این شهدا سبب پایداری، و حدت و انسجام مردم شده است.
وی ادامه داد: پیام خون این شهدا ، ایستادگی در برای زیاده خواهی امریکا و استکبار است چراکه نتیجه این اقدامات کوردلانه چیزی جز رسوایی، ذلت و خواری استکبار جهانی و ایادی انها نخواهد بود.
آیت الله میرعمادی گفت: مردم ما امتحان خود را پس داده اند و ثابت کرده اند نسبت به مقدسات و ارزش های دینی پایبند هستند و همچنان معتقدند باید در راه انقلاب اسلامی فداکاری کرد.
وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی راه خود را با عزت و سربلندی ادامه می دهد اظهار داشت: بدون شک خون شهدا باعث عزت و عظمت ایران، انسجام مردم و نشان دهنده حضور آنان در صحنه خواهد بود.
حادثه تروریستی 31 شهریور در اهواز 25 نفر شهید شدند که سروان شهید هادی الماسیان از شهر خرم آباد در میان انان بود.
شهید الماسیان از پرسنل ارتش جمهوری اسلامی ایران و جمعی قرارگاه جنوب بود که روز شنبه 31 شهریور در رژه نیروهای مسلح در اهواز مورد اصابت تیر دشمنان نظام و انقلاب قرار گرفت و به مقام رفیع شهادت نائل گردید.
آیین تشییع پیکر این شهید با حضور گسترده مردم و مسئولان استان لرستان از مسجد توسلی شهرستان خرم آباد آغاز و تا گلزار شهدای این شهر برگزار شد.
3210/7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.