به گزارش خبرآنلاین لرستان، وحید رشیدی  در آغاز این نشست با تقدیر از عملکرد حوزه خدمات شهری و مناطق شهرداری در ایام محرم و خصوصا روز عاشورا گفت: عملکرد جهادی مدیران و نیروهای خدماتی شهرداری در این ایام و در بحث همکاری با هیاتهای عزاداری، تهیه خاک ، هیزم خشک ، نظافت و شستشوی معابر و جایگاههای عزاداری موجبات سربلندی ما را فراهم آورد.

برنامه ریزی جهت پیشگیری از بارندگی ها و مقابله با آب‌گرفتگی‌ها

رشیدی با اشاره به در پیش بودن بارندگیهای پاییزی و مشکلات ناشی از آن گفت: باید با برنامه ریزی دقیق و شناسایی نقاط حادثه پیشاپیش تدابیر لازم را برای پیشگیری یا مقابله با آبگرفتگیها در نظر بگیریم.

وی ادامه داد : باید هر چه سریعتر نقاط حادثه خیز شناسایی شده و طرحهای پیوست جهت اصلاح آنها همراه با برآورد هزینه آنها ارائه شوند تا در زمان بارندگیها مشکل خاصی ایجاد نگردد.

شهردار خرم آباد خاطرنشان کرد: باید نسبت به بررسی و تعمیر احتمالی پمپهای مربوط به زیرگذرها اقدام شده و در کنار آن پمپهای رزرو نیز خریداری شود ، همچنین لازم است اقداماتی چون لایروبی و بازسازی حوضچه های انتظار زیرگذرها ، لایروبی کانالهای آبهای سطحی و هرس درختان جهت پیشگیری از حوادث ناشی هرچی بادهای شدید و طوفانها اجرایی شود

گفتنی ست در این نشست معاونین شهردار و مدیران مناطق و سازمانهای شهرداری و دیگر عوامل مربوطه حضور داشتند

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1017960
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.