محمد خسروی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هیچگونه مشکلی برای زائران استان در مکه و مدینه رخ نداد و آخرین کاروان حجاج نیز امروز به کشور باز می گردد.
وی اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده بر مبنای حفظ عزت، کرامت و امنیت زائران ایرانی، تمامی شرایط برای این سفر معنوی مطلوب بوده و زائران لرستانی نیز در صحت و سلامت کامل به کشور بازگشته اند.
مدیر حج و زیارت لرستان با بیان اینکه اخرین اعزام کاروان حج تمتع لرستان به سرزمین وحی سال 94 بوده بیان کرد: در آن زمان 820 زائر اعزام شد که سهمیه استان در سالجاری نسبت به گذشته حدود 80 درصد افزایش یافته است.
خسروی اضافه کرد: با توجه به حجم تبلیغات و اطلاع رسانی در خصوص ایجاد پرواز حج در خرم آباد، ابن امر به یک مطالبه عمومی زائران و خانواده آنها تبدیل شده که در مراجعات آنان به سازمان حج و زیارت، مکرر عنوان می شود.
وی ادامه داد: سالانه 15 تا 16 هزار نفر عمره گذار و یکهزار و 400 نفر زائر تمتع از لرستان عازم سرزمین وحی می شوند که مراجعه انها به تهران، مشکلات و مخاطراتی برای آنها ایجاد می کند.
مدیر حج و زیارت لرستان گفت: بسیاری از حجاج باید از شهرهای اطراف خرم آباد تا تهران با اتوبوس سفر کنند که با توجه شرایط جاده ای، مدت زمان دست کم 9 ساعت سفرعلاوه برهزینه بر بودن خستگی آنها را بیشتر می کند.
7269/6060
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.