به گزارش ایرنا علاالدین بروجردی عصر پنجشنبه در همایش نکو داشت خدمات فرهنگی و عمرانی محمد رضا حافظی که در محل دبیرستان تاریخی امام خمینی (ره) بروجرد برگزار شد، افزود: وحدت و اتحاد مردم و مسئولان در هشت سال دفاع مقدس پیروزی ایران اسلامی برابر دشمنان را رقم زد.
وی با بیان اینکه امروز درگیر جنگ اقتصادی با دشمنان هستیم، اظهارداشت: ترامپ با تحریم های ظالمانه قصد متوقف کردن فروش نفت ایران و شکست را دارد که ملت نیز این سال ها را با تکیه بر توانمندی های داخلی طی خواهند کرد.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ملت ایران در سخت ترین شرایط جنگ با ایستادگی و مقاومت به پیروزی رسید و امروز هم با مقاومت و ایستادگی در برابر جنگ اقتصادی پیروز می شود.
بروجردی اضافه کرد: در جنگ اقتصادی که به ایران اسلامی تحمیل شده نباید کوتاه آمد بلکه باید با تدبیر و برنامه ریزی و تغییر مقررات های دست و پا گیر پیروز میدان باشیم.
وی ادامه داد: ایجاد روحیه ناامیدی و ضعف در کشور اشتباه است در این زمان باید با حفظ اعتماد به نفس و خودباوری بر مشکلات پیروز شویم.
عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کارخانه خودرو سازی بروجرد با برند عظیم خودرو تا پایان شهریور ماه بازگشایی دوباره می شود و رونق اقتصادی و اشتغال را به همراه دارد.
به گزارش ایرنا، دبیرستان تاریخی امام خمینی(ره) متعلق به سال 1315 خورشیدی است که آن زمان به مدرسه پهلوی شهرت داشت این بنا در سال 1377 با شماره 2074 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید.
این دبیرستان با داشتن 14 هزار مترمربع مساحت درشرق خیابان حافظ جنوبی بروجرد ساخته شده واز قدیمی ترین دبیرستان های غرب کشوراست.
بنای اصلی دبیرستان امام خمینی(ره) آجراست؛ این بنا در2 طبقه و یک زیرزمین طراحی شده که در هر طبقه آن، ایوانی با 12 ستون آجری رو به حیاط بزرگ مدرسه تعبیه شده و یکی از بناهای ارزشمند و خاطره انگیز و تلفیقی از معماری سنتی ایران و سبک و سیاق اروپایی بوده که به عنوان نمونه شاخصی از معماری این دوره در شهر محسوب می‌شود.
محمد رضا حافظی رئیس مجمع خیرین مدرسه سازمتولد 1310 در شهرستان بروجرد است.
در این آیین سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش، استاندار لرستان، امام جمعه بروجرد، معاون استاندار لرستان و فرماندار شهرستان، علاالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی حضور داشتند.
7190/7273
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.